ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

اجرای ضد آب سازی نمای ساختمانها در کرج

اجرای ضد آب سازی نمای ساختمانها در کرج : از آنجایی که یکی از دلایل وارد شدن خسارت به ساختمان ها نفوذ نم و رطوبت در مصالح ساختمانی است. به منظور جلوگیری از این خسارات باید از موادی مقاوم در برابر رطوبت و آب استفاده شود. که آن را عایق رطوبتی می نامند. عایق های رطوبتی را می توان در بام های ساختمان، نما های ساختمان، مکان هایی که آب و نم در آنجا بسیار است مانند سرویس های بهداشتی و استخر ها و … مورد استفاده قرار داد. به طور کلی عایق کاری به منظور ایجاد پوششی برای کنترل و جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت درون مصالح ساختمانی و خسارت ناشی از آن است.  

اجرای ضد آب سازی نمای ساختمانها در کرج

استفاده از واتر پروف کردن نما می تواند برای افراد که در مناطق بارندگی کشور ساکن هستند بسیار مفید باشد چرا که آب بندی کردن نمای ساختمان سبب جلوگیری از ورود رطوبت هوای گرم و سرد به داخل منزل شده و آرامش را برای ساکنین ساختمان به ارمغان آورد. هم چنین اگر از واتر پروف کردن نما ساختمان ها استفاده نشود سبب خواهد شد مصرف سوخت بیش از بیست و پنج درصد افزایش یابد و نیز رطوبت بیرون به داخل ساختمان نفوذ کرده و دیوارهای داخلی نم دار شود که در نتیجه تمامی این موارد سبب خواهد شد دیوارها و حتی وسیله هایی که به دیوارها تکیه زده اند خراب و پوسیده شوند. با توجه به اهمیت ضد آب سازی نمای ساختمان افراد بایستی پس از اتمام ساخت و ساز ساختمان ها نمای خارجی را واترپروف کنند. افزایش بهبود و کیفیت مصالح ساختمانی، افزایش طول عمر و کارایی مصالح ساختمانی، کاهش دادن مصرف انرژی و مواد خام در صنعت ساختمان سازی و به دنبال آن کاهش هزینه های اقتصادی در ساختمان سازی از مزیت های فناوری نانو در صنعت ساختمان سازی به شمار می روند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق سنگ عایق سنگ, انواع عایق نما

همچنین از نانو می توان به نمونه هایی از قبیل : استفاده در سیمان و بتن ها، نانو پوشش ها، رنگ های کمک کننده به تصفیه هوا و … در ادامه باید به این نکته اشاره نمود که استفاده از فناوری نانو می تواند معماری را به  سمت و سوی معماری پایدار و معماری ارگانیک هدایت کند. ضدآب سازی ساختمان با استفاده از چسب آب بندی نمای ساختمان صورت می گیرد و این  عایق یک محلول بی رنگ است که با قلمو بر روی سنگ اجرا می شود و به داخل بافت سنگ و بند ها نفوذ می کند و بافت سنگ را آب بند می کند. این چسب عایق کاری نمای ساختمان جلوی آب دادن نمای ساختمان شما را می گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.