ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

بهترین عایق برای واترپروف سازی نمای ساختمان

بهترین عایق برای واترپروف سازی نمای ساختمان : ضد آب سازی نمای ساختمان با واتر پروف روشی رایج برای عایق نما ساختمان ها می باشد که با داشتن ویژگی ها و مزیت های بسیار مورد تقاضای بسیاری از مشتریان واقع می شود. واتر پروف کردن بایستی پس از اتمام ساخت و ساز اجرا شو تا از نفوذ رطوبت بیرون به داخل ساختمان جلوگیری بعمل آید. همانطور که در بخش های قبلی نیز اشاره کریم ضد آب سازی نمای ساختمان در انواع روش های مختلفی اجرا می شود که واتر پروف کردن نما یکی از روش های رایج و پرتقاضایی می باشد که در این روش یک پوشش سیلیکونی بر پایه ترکیبات سیلان سیلوکسان می باشد که به اجرای این مواد بر سطح نمای ساختمان ها بر سوراخ و درز های احتمالی نفوذ کرده و بیش از 80 درصد از جذب آب به داخل ساختمان کاسته می شود.  

بهترین عایق برای واترپروف سازی نمای ساختمان

در حین فرایند ساخت و ساز لازم است که ارزیابی کنیم سطوح مختلف در معرض کدام چالش ها قرار دارند. از این رو، برای واترپروف کردن هر یک از این سطوح باید از مواد مناسبی استفاده شود. مواد آب بندی مانند واترپروف مایع، روکش های اپوکسی، پلی یورتانی، اکریلیک و سیلیکونی می توانند عملکرد خوبی داشته باشند. چسب عایق بندی نمای ساختمان نیز مفید خواهد بود. از مواد واترپروف کننده پلیمری نیز می توان استفاده کرد. این مواد به شکل های گوناگونی در بازار موجود هستند و شما می توانید با توجه به شرایط محیطی و میزان حساسیت روکش های ساختمانی خود، محصول مناسب را خریداری نمایید. پودرهای پلیمری مزایای زیادی مانند صرفه جویی در زمان و هزینه های کلان را به سازندگان ارائه داده اند. این مواد نه تنها از ساختمان ها در برابر نفوذ آب محافظت می کنند، بلکه از نفوذ گازهای CO2، کلریدها، سولفات ها و باران های اسیدی به داخل دیواره ها نیز جلوگیری خواهند کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق بندی نما عایق بندی نما, پوشش نانو نما

ضد آب سازی ساختمان با استفاده از چسب آب بندی نمای ساختمان صورت می گیرد و این عایق یک محلول بی رنگ است که با قلمو بر روی سنگ اجرا می شود و به داخل بافت سنگ و بند ها نفوذ می کند و بافت سنگ را آب بند می کند. این چسب عایق کاری نمای ساختمان جلوی آب دادن نمای ساختمان شما را می گیرد. این مواد به منافذ سطح نفوذ کرده و با ایجاد کریستال جلوی نفوذ آب به داخل سطح را می گیرند و سبب عایق کاری نما می شوند .خواص فیزیکی این مواد شبیه آب می باشد،  شفاف و بدون بو هستند، مقاومت این مواد در برابر شرایط جوی و اشعهUV  متوسط بوده و عمر مفید آنها بر روی سطح بین 5 تا 10 می باشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.