ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

پوشش دهنده های پلیمری آب بندی و عایق نمودن

پوشش دهنده های پلیمری آب بندی و عایق نمودن : پوشش پلیمری به نوعی پوشش و یا رنگ گفته می‌شود که از مواد پلیمری ساخته می‌شود .پوشش هایی مانند رنگ های پلیمری یا لاک الکل و… که می‌توانند انسجام و حفاظت بسیار زیادی را در برابر خوردگی به وجود بیاورد. پوشش های پلیمری از مدت ها پیش مجهز به فناوری بالایی بوده و این درحالی است که می‌توانند از سایش ماده جلوگیری کنند و انطباق بسیاری را فراهم نمایند.  پلیمر ها با داشتن خاصیت آب بندی و آب گریز نمودن سطوح می توانید یک پوشش قابل اطمینان برای انواع متریال ها باشد که در معرض رطوبت هستند. پوشش های پلیمری برای انواع مختلف مواد مصرفی طبقه بندی می شود.  

پوشش دهنده های پلیمری آب بندی و عایق نمودن

این نوع پوشش توانایی کاربرد در دماهای بالا را نسبت به بقیه پوشش ها دارند که می توانند تا میزان دمای حدود ۲۶۰ درجه قابلیت کاربری داشته باشند. این نوع پوشش ها می توانند به چند صورت  پاششی و یا  به صورت ورق روی سطح مورد نظر چسبانده و و یا حتی به صورت تیوب استفاده شوند که برای مواردی همچون مخازن اسید و یا وان های مورد نیاز برای آبکاری قابلیت استفاده را دارند. پوشش های پلیمری سقف که از جمله پوشش هایی هستن که در جهت جلوگیری از نفوذ عوامل جوی و نوری به سطح های زیرین مورد استفاده قرار می گیرند بر پایه های متعددی تولید میگردند. همچنین پوشش های اکریلیکی، کفپوش پلی یورتان و آکریلات ها دارای کاربرد های گسترده ای در پوشش های پلیمری سقف می باشند که این نوع پوشش ها به صورت کلی بعد از آماده سازی سطوح و اعمال پرایمر با ضخامت هایی بین ۲ تا ۴ میلیمتر انجام می شود. پوشش های پلیمری با پیشرفت صنایع نفت و شیمیایی  اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده اند به طوری که پوشش های پلیمری می توانند در شرایط دمایی بالا ، خوردگی را در طولانی مدت تحمل کنند و در عین حال با زیبا کردن سطوح باعث می شوند سطح زیر پوشش را از مورد تماس قرار گرفتن با  سایر سیالات خوردنده حفظ کنند. یکی از پوشش های پلیمری ضد خوردگی ، پوشش فلوئور پلیمر بوده که این پوشش پلیمری دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش های پلیمری کرج پوشش های پلیمری کرج, انواع عایق رطوبتی پلیمری

یکی از پوشش دهنده های آب بندی و عایق نمودن، استفاده از طیف گسترده ای پلیمر های است. پلیمر ها با داشتن خاصیت آب بندی و آب گریز نمودن سطوح می توانید یک پوشش قابل اطمینان برای انواع متریال ها باشد که در معرض رطوبت هستند. پوشش های پلیمری برای انواع مختلف مواد مصرفی طبقه بندی می شود. به طور کلی پوشش پلیمری یک نوع پوشش با رنگ است که از پلیمر تشکیل شده است که انسجام و مقاومت بالایی در برابر خوردگی و آسیب دیدگی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.