ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

خرید عایق نانو نما آبگریز کنندهبی رنگ در کرج

خرید عایق نانو نما آبگریز کنندهبی رنگ در کرج : محلول نانو آبگریز نما و ساختمان بصورت مایع جهت آبگریز کردن و غبارگریز کردن انواع سطوح ساختمانی استفاده می شود. این محصول نانو عایق (بدون ایجاد تغییر در ظاهر سطح ) برای پوشش و مقاوم نمودن سطوح ساختمانی طراحی شده است و باعث خاصیت آبگریزی و خود تمیز شوندگی آن می شود. این محصول ضمن ایجاد یک پوشش مقاوم و ضد آب ، در صورت وجود بخار آب در داخل سطح، اجازه تبخیر آنرا می دهد و ایجاد طبله نمی نماید.  

خرید عایق نانو نما آبگریز کنندهبی رنگ در کرج

عایق نانو نما یک آبگریز کننده سطوح دارای جذب آب سیمانی بر پایه آب می­ باشد. این محافظ رطوبتی نما در لوله ­های مویین سطحی مصالح پایه سیمانی نفوذ کرده و با رطوبت و بخار آب موجود در منافذ واکنش داده و یک پلی ­سیلوکسان آبگریز ایجاد می­ کند و به این ترتیب لایه سطحی مصالح سیمانی را در مقابل نفوذ آب، ایجاد گرد و غبار و جلبک و کربناتاسیون و … محافظت می­ کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق آبگریز نانو عایق آبگریز نانو, عایق های نانو رطوبتی

کاربرد عایق بیرنگ :

1-ضد آب کردن پشت بام های موزاییکی،سرامیکی،سنگ کاری شده

2-رفع نشت استخر های کاشی کاری شده

3-ضد آب سازی نماهای سنگی

4-رفع نشت سرویس های بهداشتی

5- ضد آب کردن پشت بام های چوبی، سفالی، بتنی، آردواز،  کاه گلی (سنتی) و آلاچیق با حفظ نمای زیر

6- ضد آب کردن دیوارهای گچی و  پشت بام های کاهگل

به عنوان پرایمر برای زیر کار هر نوع عایق رطوبتی و رنگ

8-عایق کاری دیوار های باران گیر قبل از رنگ کاری.

این محصول توسط عایق رطوبتی که عرضه کننده بهترین عایق رطوبتی است عرضه می شود. عایق رطوبتی کریستالی، عایقی است که برای آب بندی و محافظت از بتن استفاده می شود، این نوع محصول به درورن سطح نفوذ می کند و با ایجاد واکنش، در درون بتن رشته های کریستالی ایجاد می کند و باعث افزایش مقاومت در سازه های بتنی می شود. دارای UV می باشد در برابر نور خورشید زرد یا پوسته نمی شود.دارای خاصیت الاستیکی یا انعطاف پذیری می باشد .که مانع ترک مویی در سطح و شکستگی می شود. یکپارچه و بدون درز می باشد . نصب ان اسان و سریع است.استحکام و اسقامت بالایی را داراست. غیر سمی و غیر اتش زا بوده . و سازگار با محیط زیست است . وزن کم عایق های نانو نسبت به سایر عایق های قدیمی باعث که در اپارتمان ها و برج ها برای پایین اوردن وزن خالص ساختمان به کار رود. ضد جلبک و باکتری می باشد. و سهولت در شست و شو از ویژیگی خاص عایق بی رنگ نانو است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.