ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

فرایند اجرایی عایق کاری تانکر و مخزن آب

فرایند اجرایی عایق کاری تانکر و مخزن آب : از مواد مختلفی برای عایق کاری مخزن‌های فلزی استفاده می‌شود که ایزوگام یکی از رایج‌ترین و قدیمی‌ترین گزینه‌ها است. ایزوگام به خوبی از انتقال رطوبت جلوگیری می‌کند و مقاومت نسبتا خوبی در برابر تغییرات دمایی دارد. این روش که به قیرگونی هم معروف است می‌تواند از بدنه تانکر در برابر ضربات و فشارها نیز محافظت کند. طی سال‌های گذشته مواد پلیمری توانسته‌اند محبوبیت زیادی بین پیمانکاران صنعتی پیدا کنند. یکی از کاربردهای این مواد عایق کاری مخازن فلزی است. با استفاده از مواد پلیمری امکان عایق کاری به صورت خارجی و داخلی وجود دارد. این مواد به خوبی می‌توانند سوراخ‌ها، ترک‌ها و شکاف‌ها را پر کنند. همچنین ترکیبات پلیمر آب‌گریز هستند و در تماس با آب واکنش شیمیایی نخواهند داشت.  

فرایند اجرایی عایق کاری تانکر و مخزن آب

همان طور که ذکر شد در درجه اول باید شرایط محیطی مخزن به دقت بررسی شود. شرایط محیطی شامل پارامترهایی مثل تغییرات آب و هوایی در طول سال، مواد شیمیایی مجاور، رخدادهای طبیعی مثل برف و باران و هوای در تماس با مخزن خواهد بود. پس از بررسی شرایط محیطی و خارجی مخزن، باید ویژگی‌های مایع درون مخزن نیز به دقت بررسی شود. حتی اگر مایع مورد نظر آب باشد همیشه و در هر منطقه‌ای ویژگی‌های یکسانی نخواهد داشت. برای مثال آب شرب حساسیت بیشتری نسبت به آب آبیاری یا امور ساختمانی دارد. آبی که قرار است در صنعت و ترکیب مواد نیز استفاده شود باید شرایط خاصی داشته باشد. سایر مایعات نیز ویژگی‌ های خاص خود را دارند که باید واکنش‌پذیری و اثرپذیری آن‌ها نسبت به عایق به طور دقیق موشکافی شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق مخزن و تانکر عایق مخزن و تانکر, موادآب بندی مخازن

مرحله بعد زیرسازی است. بعضی از مواقع عایق کاری تانکر آب نیاز به زیرسازی دارد. برای مثال سطح زیر اپوکسی بین فنول نباید مرطوب باشد یا در زمان اجرای ایزوگام باید سطح خارجی عاری از گرد و خاک و سنگ‌ریزه‌ها باشد. در نتیجه حتما متناسب با نوع عایق کاری مخازن آب زیرسازی مناسب باید انجام شود. در مرحله آخر باید عایق اصلی اجرا شده و زمان مناسب برای استحکام و سفت شدن عایق طی شود. استفاده سریع از مخازن پس از عایق کاری ممکن است باعث از بین رفتن اثر عایق و حتی واکنش مایع درون مخزن با عایق شود. عایق نانو مقاومت بسیار خوبی در برابر حریق، رطوبت، باکتری و اشعه‌های یو وی دارند و به همین علت از این مواد به عنوان عایق برای موارد ویژه استفاده می‌شوند. مخازنی که در محیط‌های صنعتی پر خطر است با مواد نانو عایق بندی می‌شود تا کارکنان و تجهیزات از خطرات جانی و مالی در امان باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.