ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

بهترین ورق دمپینگ عایق صوتی خودرو در کرج

 بهترین ورق دمپینگ عایق صوتی خودرو در کرج : در بین خودروهای موجود در بازار تفاوت های عمده ای وجود دارد که یکی از مهم ترین آن ها آرامش و میزان راحتی راننده و سرنشینان حین حرکت خودرو در مسیرهای متفاوت است. حتماً شما هم هنگام سوار شدن در خودروهای مختلف متوجه این مسئله شده اید که سواری، میزان لرزش خودرو و همچنین میزان صدای واردشده به کابین در خودروهای مختلف متفاوت است. به طور کلی، در بیش تر موارد هر چه خودرو گران تر و لوکس تر باشد به همان میزان راحتی و آرامش سرنشینان نیز بیش تر می شود.  

بهترین ورق دمپینگ عایق صوتی خودرو در کرج

یکی از مهم‌ترین ابزار‌هایی که در صدا گیری خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد ورق دمپینگ است که این ورق‌ها بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. انواع این ورق‌ها از جمله دمپینگ بلک سیلور stp و دمپینگ بلک گلد است که در بازار دمپینگ عرضه می‌شود. دمپینگ کردن خودرو نقش بسیار مهمی در سیستم صوتی خودرو‌ها دارد به این صورت که صداگیری یا همان عایق صوتی از لرزش درب‌ها هنگام پخش موسیقی در فرکانس‌های بالا جلوگیری می‌کند. از سویی دیگر، در برخی از خودروها که سر و صدای زیادی وارد کابین می شود و لرزش های بخش های مختلف خودرو هم با شدت بیش تری به سرنشینان منتقل می شود، نیاز است تغییراتی صورت گیرد و از مقدار این ارتعاش ها و سر و صداها کاسته شود تا عبور و مرور با آن خودرو لذت بخش تر و راحت تر شود. یکی از تغییراتی که این روزها بر روی خودروهای مختلف صورت می گیرد تا صدا و لرزش کم تری وارد کابین شود و سرنشینان با آرامش بیش تری بتوانند سفر کنند، نصب لایه های دمپینگ در کابین خودروست. این لایه ها بر روی بخش های مختلف خودرو نصب می شوند تا پارازیت های (Noises) صوتی کم شوند و لرزش هایی که به سرنشینان وارد می شد تاحدی مستهلک شود و کم تر حس شوند. به این ترتیب، برخی از افراد قسمت های مختلف خودروهای خود را با استفاده از عمل دمپینگ عایق بندی می کنند تا بتوانند از مزایای آن عایق بندی ها بهره مند شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

دمپینگ خودرو در کرج دمپینگ خودرو در کرج, انواع عایق ورق دمپینگ

یک نکته‌ی قابل توجه که وجود دارد این است که شما برای اینکه بهترین صداگیری را داشته باشید باید در کنار ورق‌های دمپینگ از عایق‌ های صوتی دیگری مانند نمد ریسایکل و الاستومری استفاده کرد. همانطور که در قسمت بالا گفتیم دمپینگ‌های تولید شده دو نوع هستند. بلک سیلور و بلک گلد. هر دوی این ورق‌های دمپینگ کیفیت و کارایی خوبی دارند ولی بین آن‌ها یک تفاوت وجود دارد. دمپینگ‌ های بلک سیلور ضخامتی به اندازه‌ی ۱.۸ میلی متر دارد در مقابل دمپینگ‌های بلک گلد دارای ضخامت ۲.۳ میلی متری هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.