ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

عایق کاری استخر با استفاده از رنگ نانو

عایق کاری استخر با استفاده از رنگ نانو : همانطور که در قسمت پیشین گفته شد، رنگ‌ استخری نوعی عایق مخصوص برای استخر به شمار می‌آید. این رنگ، یکی از انواع رنگ‌های صنعتی بوده که از ویژگی‌های خاصی برخوردار است. استخر محیطی است که آب و رطوبت جزء عناصر ثابت آن هستند و حضور دائمی دارند. بنابراین جنس این نوع رنگ باید در برابر این عناصر مقاوم باشد. انواع رنگ استخری علاوه بر ضد رطوبت و ضد آب بودن، از ویژگی‌هایی همچون ضد جلبک بودن نیز برخوردار هستند تا سلامت انسان را هیچ گونه خطری تهدید نکند. از دیگر ویژگی‌های شاخص این دسته از رنگ‌ها می‌توان به برخوردار بودن از طیف رنگی گسترده نیز اشاره کرد.   

عایق کاری استخر با استفاده از رنگ نانو

با استفاده از رنگ استخری نانو  و داشتنن خاصیت نانو در بافت رنگ دیگر نیاز به استفاده از رزین های پوششی، بر روی سطح رنگ نیست. رنگ استخری نانو با داشتن خاصیت خود تمیز شوندگی و عدم جذب آلاینده‌ها و رطوبت ماندگاری بسیار بالایی دارد و با توجه به چسبندگی بالای رنگ استخری به سطح، هیچ گونه پوسته و یا ترک در بافت آن ایجاد نمی‌شود. این محصول امروزه بسیار قابل اهمیت بوده و کاربرد و مزایای زیادی را با خود به همراه داشته است. عایق کاری استخر با استفاده از تکنولوژی نانو می‌تواند اهمیت زیادی داشته باشد. زیرا عایق های رطوبتی نانو ، در ظاهر فیزیکی سطح، تغییراتی را ایجاد نمی کند و اجازه می دهد رنگ، بافت و کیفیت سطح بدون تغییر بماند. نکته جالب این است که این مواد قابلیت تنفس دارند. نانو ذرات بسیار با دوام هستند و در برابر تنش های شدید، نوسانات دمایی، اشعه ماورابنفش و هوا مقاوم هستند. این ویژگی رنگ استخری نانو باعث جلوگیری از شکستن و یا شکافته شدن نانو عایق استخر در برابر عوامل مختلف و اتصال قوی آن ها به لایه زیرین شده است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رنگی استخری عایق رنگی استخری, عایق های نانو استخری

استخرهایی که دچار شکاف و ترک خوردگی شده اند را بایستی با استفاده از عایق استخر و رنگ استخری نانو بازسازی کرد و آن ها را کاملا پوشش داد، زیرا همین عوامل باعث نشتی استخرها می شوند. بنابراین باید در اسرع وقت خدمات بازسازی استخرهای قدیمی صورت گیرد. دلیل به وجود آمدن ترک ها، ضعیف بودن خاک اطراف دیوار ها و نگهداری آب بیش از حد ظرفیت می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.