ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

مزایای پشم سنگ عایق کاری سطوح ساختمان

مزایای پشم سنگ عایق کاری سطوح ساختمان : بهترین کار برای جلوگیری از آتش گرفتن و فروریختن کامل سازه های ساختمان استفاده از عایق پشم سنگ است. سازه های فلزی اگر در مقابل حرارت زیاد قرار بگیرند مقاومت مکانیکی خود را از دست داده و تغییر شکل می دهند که این امر موجب فروپاشی کل ساختمان می شود. به همین دلیل است که تاکید می شود سازه های اصلی را عایق کنید زیرا در این صورت حتی اگر آتش سوزی ساعت ها طول بکشد هیچ مشکلی برای سازه های اصلی ساختمان رخ نمی دهد و مانع فروریختن آن می شود. پشم سنگ در ضخامت های 3 سانت الی 10 سانت تولید می شود اما برای عایق کاری حرارتی علاوه بر استفاده از ضخامت های بالا باید از دانسیته های بالای پشم سنگ استفاده شود. این در حالی است که برای عایق کاری صوتی نیازی به دانسیته بالا پشم سنگ نیست و ضخامت پشم سنگ تاثیر مستقیم در جذب و دفع صدا دارد. به همین دلیل با توجه به نیاز خود باید از پشم سنگ با ضخامت و دانسیته های مختلف استفاده کنید و همیشه پشم سنگ با دانسیته بالا و ضخامت بالا بهترین عایق پشم سنگ نیست.  

مزایای پشم سنگ عایق کاری سطوح ساختمان

محصولات پشم سنگ در برابر دما بین 250- تا 800+ ازمقاومت بالایی برخوردار هستند، الیاف پشم سنگ با قرار گرفتن در حرارت مستقیم تا 4 ساعت مشتعل نمی شوند زیرا نقطه ذوب آن بیش از 1200 درجه ی سانتیگراد است ، این عامل باعث شده توانایی کار مداوم بین دمای 150- تا 700 + را داشته باشد.اکثر محصولات پشم سنگ در دمای 220+ درجه ی سانتیگراد تجزیه می شوند اما هیچ تغییری در خاصیت ترمودینامیکی عایق نمی گذارند.عایق پشم سنگ به دلیل مقاوم بودن در برابر حرارت بالای 700+ درجه ی سانتیگراد در پالایشگاه های نفت ، نیروگاه ها ، مجتمع های پتروشیمی ، صنایع سیمان وصنایع سنگین که به عایق کاری بسیار دقیق و کیفیت بالا نیازمند هستند، مورد استفاده قرار می گیرد). پشم سنگ (Rock Wool) یکی از پرکاربردترین انواع عایق است که در دسته عایق‌های معدنی (mineral wool) قرار می‌گیرد. همانطور که از نام این عایق مشخص است، ماده اولیه و اصلی آن را سنگ بازالت، نوعی سنگ‌های آذرین و آتشفشانی، تشکیل می‌دهد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

قیمت عایق پشم سنگ قیمت عایق پشم سنگ, عایق بندی حرارتی صوتی

برای تولید این عایق، ابتدا سنگ بازالت را همراه با دولومیت در دمای ۱۵۰۰-۱۴۰۰ درجه سانتی‌گراد ذوب می‌کنند. سپس با بهره‌گیری از روش‌های خاصی آن را به الیاف بسیار ظریفی تبدیل می‌کنند که شبکه‌ای در هم تنیده به نام پشم سنگ را تشکیل می‌دهد. به طور کلی ۹۷ درصد از این عایق را الیاف تشکیل می‌دهد و ۳ درصد باقی دیگر آن را رزین و روغن‌های مورد نیاز برای فرم‌دهی این الیاف تشکیل می‌دهند. ساختار فیزیکی این عایق به خوبی نشان دهنده مقاومت بالای حرارتی آن است، اما این عایق کاربردهای فراوان دیگری هم دارد و در صنایع متعددی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.