ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

اجرای عایق و پوشش های آب بندی در مخازن و استخر

اجرای عایق و پوشش های آب بندی در مخازن و استخر : آب بندی مخازن بتنی با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه انجام می شود. آب بندی استخر در سایزهای کوچک تا بزرگ امکان پذیر است. آب بندی سرویس بهداشتی بدون تخریب با کیفیت عالی انجام می شود. همچنین شرکت آکوا رزین ارائه دهنده خدمات متنوع در زمینه فروش کلیه افزودنی های بتن و فروش کلیه مواد عایق بندی ، رزینی ، آب بند و درزگیر می باشد. ساخت استخر و مخازن بتنی مستلزم آب بندی و عایق کاری صددرصد می باشد.از موارد مهم و قابل توجه در آب بندی مخازن و استخر های بتنی ایستایی و مقاومت سازه در مقابل فشار آب می باشد از موارد قابل توجه در آب بندی و عایق کاری مخازن و استخر های بتنی آب ، محل آب بندی بولت ها می توان اشاره کرد.  

اجرای عایق و پوشش های آب بندی در مخازن و استخر

در اکثر مخازن و استخر ها جهت عایق کاری محل بولت ها ;از چسب ها ،درزگیرها ، انواع رزین ها و چسب های پایه آب ویا پایه شیمیایی استفاده شده است که باتوجه به کاهش دمای آب و هوادر فصول مختلف سال و عدم ضریب الاستیته بالا این مواد همواره ترک هایی در این مواد ایجاد می شود که نهایتا در گذر زمان باعث ایجاد مشکل آب بندی  می شود. جهت آب بندی محل بولت ها ابتدا اقدام به تخریب و خارج نمودن اسپنسرها و بوشن های پلاستیکی نگهداری میلگرد نموده و سپس با استفاده از ملات های پایه  سیمان اختلاط شده با مواد نانو می توان اقدام به ترمیم این نقاط کرد . استفاده از ملات هم خانواده با بتن باعث ایجاد ساختار یکپارچه و همچنین چسبندگی بسیار مناسب به سطح بتن می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق بندی مخازن بتنی عایق بندی مخازن بتنی, پوشش استخر بتنی

آب بندی مخازن بتنی فاضلاب با روش های مختلف و استفاده از مواد افزودنی مختلفی انجام می شود.

  1. مواد الاستیسیته بر پایه رزین و قیر
  2. پوشش‌های پلی یورتان و پلی استر
  3. استفاده از مواد نانو تکنولوژی
  4. استفاده از بتن پلیمری
  5. بتن سنگین و خود متراکم
  6. بتن پوزولانی
  7. استفاده از الیاف در بافت بتن
  8. استفاده از میلگردهای فولادی با قطر بیشتر
  9. آب‌بندی به وسیله پلیمر ملات دو جزئی (ملات واتر پروف)
  10. آب‌بندی بتن با عایق اکریلیک تک جزئی و دو جزئی با پوشش مایع
  11. بتن کنترل خوردگی و مقاوم سازی اسکلت فلزی
  12. افزودنی هایی مثل پودر سخت کننده بتن، پودر آنی گیر
  13. و …..

استفاده از عایق های نوین به دلیل مقاومت بالای آنها در برابر مواد شیمیایی معدنی و نیز مواد شیمیایی موجود در آب های سطحی راهی مطمئن جهت ایزولاسیون و ضد آب سازی سازه های بتنی نسبت به روش های سنتی می باشد و نیز به دلیل پایه سیمانی بودن این نوع عایقها، مقاومت آن در برابر رطوبت با گذشت زمان بیشتر می گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.