ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

فروش عایق های قیری پلیمری رطوبتی در کرج

فروش عایق های قیری پلیمری رطوبتی در کرج : محصولی جدید و از مواد پلیمری با فناوری نانو تحول عظیمی در صنعت ایزوگام ایجاد کرده است.ازنظر اقتصادی هم به صرفه است و هم طول عمر زیادی دارد. قیر نانو بلکه جذب سطح بتن می شودو پس از جذب شدن بتن جزیی از ساختار آن سطح می شود و درصورت سوراخ شدن مثل ایزوگام اب زیرش راه نمی گیرد. اگرچه ایزوگام باعث افزایش وزن سطح می شود ولی قیر نانو وزنی را به سطح اضافه نمی کند و به مراتب عایق رطوبتی کارایی بیشتری نسبت به ایزوگام دارد و علاوه بر آن خیلی سریعتر ، سبکتر ایده آل تر و ارزان تر است.   

فروش عایق های قیری پلیمری رطوبتی در کرج

هم اکنون ثابت شده است که قیرهای معمولی دیگر جوابگوی نیازهای جاده ای نبوده و نمایش خوبی نیز ندارند در نتیجه قیرهایی که به صورت پلیمری اصلاح شده اند به دلیل خواص بهتر تولید و مصرف می شوند. قبل از توضیح درباره ی قیر پلیمری، لازم است ابتدا بدانیم پلیمر چیست. پلیمر یک کلمه ی یونانی است که از دو بخش پلی و مر تشکیل شده است. بخش پلی به معنای بسیار و بخش مر به معنای پاره یا جزء می باشد و معنای فارسی آن، بسپار می باشد.پلیمر درواقع یک درشت مولکول است که از به هم پیوستن هزاران مونومر( واحد تکرار شونده) تشکیل می شود. پایه ی بسیاری از پلیمرها کربن و هیدروژن است که از به هم پیوستن این کربن ها به یکدیگر زنجیره بلند پلیمری ایجاد می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

قیمت قیر پلیمری قیمت قیر پلیمری, عایق های پلیمری قیری

از جمله خواص قیرهای پلیمری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. خاصیت چسبندگی عالی
2. عملکرد در هر دو محدوده دمای بالا و پایین
3. ازدیاد طول و قابلیتالاستیسیته
4. انعطاف پذیری بیشتر در دماهای پایین
5. مقاومت بهتر در مقابل حرکت و تغییر شکل در دمای بالا
6. کاهش حساسیت دمایی
7. بهبود در استحکام کششی
8. افزایش مدول سختی در دماهای بالا.

گروه دیگری از پلیمرها وجود دارد که به آنها ترموپلاستیک الاستومر می گویند که از ترکیب دو پلیمر از گروه های ترموپلاستیک و الاستومر تشکیل می شوند. دلیل این امر ترکیب خواص خوب هردو گروه است و اینگونه، کوپلیمری تشکیل می شود که می توان از ویژگی های اصلی و کاربردی هر دو گروه استفاده کرد. برای مثال الاستومر ها قابلیت ذوب شدن ندارند و درصورت اعمال مداوم حرارت تخریب می شوند درحالی که ترموپلاستیک ها خاصیت ذوب شدن و شکل پذیری را دارند. چهار گروه اصلی از ترموپلاستیک الاستومرها شامل پلی یورتان ، کوپلیمر پلی اتر-پلی استر، کوپلیمر اولفینی و کوپلیمر های بلوکی استایرن دار می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.