ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

کاربرد عایق های نانو برای عایق کاری مخزن ها

کاربرد عایق های نانو برای عایق کاری مخزن ها : عایق کاری مخازن یکی از مراحل مهم درعدم اتلاف آب بشمار می رود و در صورت عدم آبندی مخزن توسط مواد عایقبندی بدیهی است مقدار آب مصرفی بسیار بالا خواهد بود. از مزایای استفاده از عایق رنگی نانومولتیزو میتوان به بحث بهداشتی این عایق اشاره کرد برای ایزوله مخزن ها باعث می شود که علاوه بر عایق کاری، این عایق نانویی درون مخزن ها از زنگ زدگی نیز جلوگیری کند. روش‌ های متفاوتی برای عایق کاری مخزن آب وجود دارد. این روش‌ها در شرایط مختلف استفاده می‌شوند و هزینه‌های متفاوتی نیز دارند. قبل از انتخاب روش عایق کاری تانکر آب باید حتما پیرامون شرایط محیطی و نگهداری تانکر و تغییرات احتمالی در آینده تحقیقات لازم را انجام دهید.   

کاربرد عایق های نانو برای عایق کاری مخزن ها

استفاده از عایق نانو برای عایق کاری مخزن ها باعث می شود طول عمر مخزن بیشتر شود عایق کاری مخازن فلزی در برابر مواد اسیدی و مواد شیمیایی درون مخزن ها نیز مقاوم هستند و دچار خوردگی و مشکلات رطوبتی نمی گردد، بسیار راحت می باشد. این عایق نانویی برای مخزن ها در سراسر کشور و شرایط اب و هوایی مختلف قابل استفاده می باشد حتی برای مناطق سردسیر نیز می توان از عایق نانو استفاده کرد. این عایق دچار شکست و ترک نمی شود و پوسته پوسته نمی شود.  با گستردگی مناطق شهری و شهرک‌هایی صنعتی، مخازن آب و تانکرها نقش موثر‌تری در ادامه حیات جامعه ایفا می‌کنند. در کشورهایی مثل ایران که مناطق گرم و خشک فراوانی دارد، آب باید به طور مداوم ذخیره شود و امکان اجرای تاسیسات و لوله‌کشی برای توزیع آب همیشه میسر نیست. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق مخازن آب عایق مخازن آب, انواع عایق مخزن

از طرفی سطح آب در منابع آبی روزبه‌روز در حال کاهش است و به همین دلیل شاهد افزایش محدودیت‌ها و جیره‌بندی آب هستیم. در این شرایط راهکارهایی برای کاهش مصرف و جلوگیری از هدر رفتن آب علاوه بر کاهش هزینه‌های خانگی یا صنعتی، گامی در جهت حفظ سرمایه‌های ملی است. عایق کاری مخازن آب یکی از بهترین راه‌ها برای حفظ مقدار و کیفیت آب خواهد بود. مخازن صنعتی حجم بسیار زیادی دارند و کاهش چند درصد از هدررفت آب می‌تواند تفاوت‌هایی بزرگی را در طول سال رقم بزند. تانکرهای خانگی نیز حجم محدود‌تر اما تعدد بسیار بیشتری دارند و از همین جهت نقش موثری در تعیین مقدار مصرف آب در کشور خواهند داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.