ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

روش نصب و اجرای ایزوگام مایع عایق رطوبتی

روش نصب و اجرای ایزوگام مایع عایق رطوبتی : خرید عایق ضد رطوبت ایزوگام مایع در سراسر کشور : این روزها پیشرفت موضوع عادی در هر زمینه شده است. در بحث ایزوگام نیز، ایزوگام مایع یا همان عایق سرد قیر پلیمری یکی از جدیدترین انوع عایق‌ های محافظت رطوبت است که می‌تواند روی سقف و پشت‌بام نصب شود. ایزوگام مایع از قیر امولسیونی با رزین‌های امولسیونی، الیاف پلی‌ پروپیلن و فیلرهای مصنوعی و معدنی تهیه می‌شود. این نوع ایزوگام قابلیت اجرا در چندلایه را دارد. از این ایزوگام می‌ توان برای عایق‌کاری سطوح مختلف ساختمانی، عایق کردن نواحی خیس و مرطوبی مانند سرویس بهداشتی، پوشش حفاظتی فونداسیون بتنی، درزگیری اسفالت و معابر و پوشش محافظ برای سطوح فلزی برای جلوگیر از اکسیداسیون استفاده کرد.  

روش نصب و اجرای ایزوگام مایع عایق رطوبتی

یکی از خصوصیت­ های ایزوگام مایع، چسبندگی بسیار زیاد آن است که سبب شده طول عمر طولانی ­تری در مقایسه با دیگر ایزوگام­ ها داشته باشد و عایق بسیار قوی نیز محسوب شود. چسبندگی زیاد این نوع ایزوگام­ ها به شکلی است که در مدت زمان طولانی هم آسیب نمیبیند. مایع بودن این نوع ایزوگام نیز از دیگر تفاوت­ های آن با دیگر ایزوگام ­ها می باشد. این ویژگی سبب می شود تا درزها و محل­ های نفوذ آب و رطوبت را به خوبی پوشش دهد. همچنین این خاصیت سبب می شود که بتواند با انواع رنگ­ ها ترکیب شود و برای سطوح مختلف به کار رود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

تولید ایزوگام مایع تولید ایزوگام مایع, ایزوگام مایع در کرج

روش استفاده از ایزوگام مایع کشسان:

ابتدا بهتر است روی سطح، پرایمر DN10 اجرا شود و بعد از آن از ایزوگام مایع استفاده شود. در ابتدا سطح را با یک قلمو ماساژ دهید و پس از آن ایزوگام مایع را روی سطح مورد نظر اعمال نمایید. پس از اجرای ایزوگام کشسان، بهتر است برای ضد UV  شدن صد در صد ، از پوشش UV  استفاده کرد. روش نصب انواع ایزوگام از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید با دقت و توسط افراد ماهر و متخصص انجام شود. در خصوص نصب ایزوگام مایع نیز لازم است حتما از افراد متخصص کمک بگیرید. برای نصب این نوع ایزوگام مهمترین موضوع، زیرسازی درست این محصول است. برای زیرسازی ایزوگام قبل از هر کار دیگری میبایست محل نصب را از گرد و خاک و پسماندهای اضافی شست و کاملاً تمیز کرد.

چه عاملی در خرید ایزوگام مایع کشسان تاثیر گذار است؟

کیفیت ایزوگام مایع لاستیکی، عامل موثری در خرید آن است. زیرا کیفیت آن تعیین کننده طول عمر ایزوگام می باشد. هر چقدر کیفیت محصول بهتر باشد، عملکرد و پایداری آن نیز بیشتر خواهد شد. بنابراین لازم است که ایزوگام کشسان مایع را از منابع معتبر تهیه نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.