ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

مزایای عایق های الاستومری فومی حرارتی صوتی

مزایای عایق های الاستومری فومی حرارتی صوتی : عایق الاستومری، با توجه به ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد، در زمینه‌های مختلفی کاربرد دارد. یکی از مصارف اصلی این عایق، در ساختمان‌ سازی است. برای عایق‌کاری تاسیسات ساختمانی، معمولا از عایق الاستومری استفاده می‌شود. مثلا عایق‌ کاری کانال کولر و لوله‌های سرد و گرم، با این عایق انجام می‌شود. برای عایق اتصالات و مخازن نیز در صنعت خودروسازی از عایق الاستومری استفاده می‌شود.   

مزایای عایق های الاستومری فومی حرارتی صوتی

این عایق‌ها، در برخی شرایط، به عنوان عایق صوتی هم استفاده می‌شوند. اما در بخش قبلی دیدیم که برای رسیدن به بهترین نتیجه در این کار، بهتر است از عایق‌های مخصوص صوت مانند عایق کوبه ای استفاده کنیم. عایق‌های الاستومری، بیشتر برای عایق‌کاری لوله‌ها در ساختمان و مصارف صنعتی کاربرد دارند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی الاستومری عایق حرارتی الاستومری, پوشش فومی الاستومری

از دیگر مزایای عایق الاستومری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وزن مناسب عایق
  • نصب راحت و سریع آن
  • سازگاری با محیط زیست
  • پایداری عایق الاستومری در همه شرایط آب و هوایی ( به این صورت که عایق حالت خود را در هر شرایطی حفظ می کند. در گرما حالت خود را از دست نمی دهد و در سرما ترک نمی خورد. دمای -20 تا +180 درجه سانتی گراد را تحمل می کند).
  • مقاومت بالا نسبت به پارگی
  • این عایق در برابر اشعه  uv  خورشید مقاوم است. 
  • چسبندگی عایق الاستومری بسیار بالا بوده و به همه سطوح فلزی، بتنی، سنگی، آسفالت و.... به راحتی می‌چسبد. 
  • صرفه جویی  بسیار بالا در هزینه و زمان
  • انعطاف بالای عایق های الاستومری باعث مقاومت آن در برابر لرزش ها می‌شود.
  • پایداری عایق در همه شرایط آب و هوایی
  • مقاوم در برابر آلودگی های بیولوژیکی
  • قابلیت چسبندگی و رنگ‌پذیری بسیار مناسب

یکی از نکات قابل توجه در مورد عایق های الاستومری این است که حتی اگر این عایق در برابر ضربات مکانیکی آسیب ببیند، قسمت آسیب دیده عایق نیز در مقابل جذب رطوبت و رشد قارچ و باکتری ها مقاوم است. در عایق الاستومری عموما از چسب‌های ساده استفاده می‌شود در حالی که در عایق صوتی از چسب‌های مسلح نخدار به منظور دوام و استحکام، طول عمر و قدرت چسبندگی استفاده می‌شود. یکی دیگر از عواملی که در حذف و جذب صدا تأثیر بسزایی دارد، دانسیته یا چگالی ماده می‌باشد و هر چه مقدار دانسیته ماده بیشتر باشد عایق مناسب‌تری برای صوت می‌باشد. عایق‌های الاستومریک حد اکثر دارای دانسیته 50 کیلوگرم به ازای هر متر مکعب هستند که این عدد برای عایق صدا سلول باز شرکت آرام گستر پارس از 70 تا90 کیلوگرم به ازای هر متر مکعب قابل استفاده است. برخی از شرکت‌ها نیز برای کاهش قیمت تمام‌شده خود ضخامت الاستومری را از 6 میلیمتر تا 30 میلیمتر انتخاب می‌کنند که این موضوع نیز در عملکرد صوتی عایق بسیار تعیین کننده است؛ چرا که همانند دانسیته، که هرچه بیشتر باشد تاثیر حذف صدا بیشتر می‌شود، افزایش ضخامت نیز با کم کردن صدا رابطه مستقیم دارد. در نتیجه ضخامت پایین این عایق ها تأثیر عایق صوتی بودن آن را کاهش می‌دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.