ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

استفاده از فوم عایق کاری آکوستیک برای صداگیری

استفاده از فوم عایق کاری آکوستیک برای صداگیری : قابل استفاده برای صداگیری وسایل صنعتی، محفظه توربین ها، پمپ ها، ژنراتورها، کمپرسورها، مکان های عمومی مانند سالن های آمفی تئاتر، کنسرت ها و سینماها، استودیو ها و اتاق های ضبط صدا، سالن جلسات و کنفرانس، چاله و کابین آسانسور، عایق صوتی دیوار مشترک در آپارتمان، عایق صوتی روکار کف. این نوع از عایق های صوت با توجه به شکل ظاهری شبیه به شانه تخم مرغ در یک سمت خود، به فوم آکوستیک یا عایق صوتی شانه تخم مرغی معروف هستند. این فوم ها می توانند طیف وسیعی از صداها با فرکانس های بالا را جذب کرده و از پژواک آن جلوگیری نمایند.  

استفاده از فوم عایق کاری آکوستیک برای صداگیری

به دلیل حالت شش وجهی که دارند و در نتیجه سطح مقطع بیشتری که نسبت به حالت دو طرف صاف دارند، جذب فوق العاده ای داشته و اکثر اوقات به صورت نمایان (Expose) در پروژه ها و در حالتی که سمت تخم مرغی رو به منبع صوت باشد نصب می گردند. در صورتی که در ساختمانی چند طبقه زندگی می‌کنید که امکان انتقال صدا از کف یا سقف به طبقه‌ی دیگر وجود دارد، می‌توانید از عایق صوتی کف ساختمان هم استفاده کنید. خانه های مسکونی پر تعدد که در شهرهای کلان و از جمله پایتخت وجود دارد، اغلب باعث آزار و اذیت دیگران می شود زیرا مصالح به کار رفته در آن نمی تواند به خوبی صدا را جذب کند و آن را انتقال خواهد داد. حتی اگر منازل مسکونی ساخته شده باشند، عایق های اکوستیک می توانند به عنوان عایق صوتی روکار نیز استفاده شوند و طرح های آن ها به صورت روکار هم برای مردم قابل قبول خواهد بود. استفاده از عایق ها و فوم های عایق صوتی با این کاربرد به زودی نه تنها در میان ایرانیان شهر نشین بلکه در سایر کشور ها نیز رایج خواهد شد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

فوم آکوستیک عایق صدا فوم آکوستیک عایق صدا , انواع عایق صوت

در قدیم استفاده از پشم و شیشه یکی از راحت ترین کار ها برای ایجاد یک عایق صوتی مقبول بود و امروزه با پایین آمدن قیمت فوم آکوستیک در بازار مردم تمایل بیشتری به خرید عایق آکوستیک دارند. قیمت عایق های صوتی در بازار برای تجهیزات استودیو مناسب است اما این نرخ با خرید در حجم زیاد تر به صرفه نخواهد بود. انتظار می رود تا با رایج شدن خرید انواع فوم های آکوستیک قیمت آن نیز رو به کاهش برود. عایق های آکوستیک با طول عمر طولانی و دوام بالایی که دارند در صنعت به راحتی جای پشم و شیشه و یونولیت های قدیم را گرفته اند و این فوم ها با قطر و ابعاد مختلفی در بازار عرضه می گردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.