ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

فروش عایق های استخری و ملات آب بندی

فروش عایق های استخری و ملات آب بندی : نگهداری از استخر های خصوصی و عمومی جزو مهم ترین کارهای مراقبتی بعد از احداث آن ها به شمار می آید. به دلیل این که عموما استخر ها با موادی چون سیمان ساخته شده اند، جنس نفوذ پذیری داشته و آب به راحتی می تواند از آن ها عبور کند. از آنجا که استخر ها مانند ذخایر آبی عمل می کنند و حجم شایانی از آب را در خود نگه می دارند، باید به صورت مطمئن ساخته شوند و این حجم آب را به میزان زیادی و به بهترین شکل و بدون ذره ای نشتی در خود نگه داند. هنگام آب بندی استخر ها باید به این نکته توجه کرد که نقطه ای از استخر ها نباید از توجه باز بمانند و تمامی سطوح مورد نظر از جمله، کف استخر ، دیواره های آن و لبه های استخر ها باید آب بندی شوند.  

فروش عایق های استخری و ملات آب بندی

این روش با وجود سنتی بودن آن، دارای مزایای فراوانی می باشد . در این فرآیند با روش اندود کاری یک ماده خمیری شکلی از گچ و یا آهک به همراه ماسه و آب به دست می آورند و در پروسه ی انجام کار از آن بهره می برند. ماده به دست آمده با هر شرایطی تطبیق پیدا می کند و همچنین در برابر نفوذ آب مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. در بیان عملکرد این مواد می توان گفت، نشت آب در یک استخر زمانی اتفاق می افتد که ذرات خاک درشت باشند و در بین آن ها فضای خالی بسیاری برای نشت وجود داشته باشند. زمانی که از این مواد برای آب بندی استفاده می کنیم، موجب پر شده این فضای خالی در داخل خاک ها شده و منافذ آن ها را با این کار می بندیم. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ملات آب بندی استخر ملات آب بندی استخر, عایق کاری استخر

به همین جهت، یک لایه ی غیر قابل نفوذ و بادوامی ایجاد می کنیم که با چسبنگی خود به لایه قبلی ، موجب عدم نفوذ آب خواهد شد. ملات آب بندی استخر را به عنوان یک عایق رطوبتی در استخرها تعریف می کنند که با انواع پایه های سیمانی، سازگار است. این ملات ها از رزین های پلیمری خاصی تشکیل شده اند و می توانند با ماسه های کوارتزی، مواد آب بند کننده، سیلیس و ماسه های کوارتز مخلوط شوند. این چسب ها حاوی هیچ گونه مواد ضعیف کننده ساختار بتن و سیمان نیستند. ملات آب بندی استخری که بعد از اختلاط به دست می آید، سطوح استخرها را محکم و مقاوم در برابر انواع فشارهای دینامیکی و هیدرواستاتیک می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.