ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

انواع عایق های محافظتی پوشش روی ایزوگام

انواع عایق های محافظتی پوشش روی ایزوگام  : با استفاده از قیر و برخی الیاف نوعی پوشش به دست می‌آید که مانع از نفوذ آب و رطوبت می‌شود که به آن ایزوگام می‌گویند. به طور معمول ایزوگام حدود ۱۰ سال قابل استفاده است و اغلب در ساخت ساختمان برای ایزولاسیون کردن دیوار‌ها و سرویس پشت بام‌ها از آن بهره می‌برند. در زمان‌های دور برای عایق بندی بناها از قیر و آسفالت کمک می‌گرفته اند که مقاومت کمتری نسبت به ایزوگام داشت. اما خوشبختانه امروزه با استفاده از ایزوگام ساختمان‌های مقاوم‌تری نسبت به گذشته ساخته می‌شود. اغلب اوقات شاهد پوشش ایزوگام‌ها روی پشت بام‌ها هستیم اما شاید برایتان جالب باشد بدانید که از ایزوگام برای پی ریزی ساختمان، استخرها و همچنین مخازن آب به منظور جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت استفاده می‌شود.  

انواع عایق های محافظتی پوشش روی ایزوگام

در این مقاله قصد داریم درباره انواع پوشش روی ایزوگام صحبت کنیم.  همچنین در تونل‌ها، کانال‌های آبیاری، سرویس‌های بهداشتی، سردخانه‌ها، سدها، پل‌های هوایی باند فرودگاه، پارکینگ طبقاتی، مرغداری، لوله‌های آب گاز و … ایزوگام نقش اساسی ایفا می‌کند. اگر دقت کرده باشید ایزوگام یک لایه محافظتی ضروری است که کاربردهای متنوعی دارد. درست است که خود ایزوگام کارش محافظت از سطوح مختلف است. اما خود این پوشش هم به گونه ای نیاز به محافظت دارد. به این معنی که ما برای مستحکم تر کردن، دوام و طول عمر ایزوگام ناچار هستیم که یک پوشش دیگر هم روی این ایزوگام ها بیاوریم. حال این پوشش ها انواع مختلفی دارند که موضوع بحث امروز ما قرار گرفته اند و می خواهیم کمی آن ها را بیشتر بررسی کنیم. در این مقاله انواع پوشش های قابل اجرا بر روی ایزوگام را نام خواهیم برد و نحوه اجرای آن ها را نیز برای شما بازگو خواهیم کرد. یادمان باشد که قبل از خرید ایزوگام امنیت و مقاومت ایزوگام یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن فکر کنیم و تدابیر مختلفی برای آن بیندیشیم، پس در این مقاله با ما همراه باشید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش روی ایزوگام پوشش روی ایزوگام, عایق های حفاظتی ایزوگام

قبل از اینکه به سراغ انواع پوشش روی ایزوگام برویم باید به شما یاد آوری کنیم که اصلا ایزوگام چرا هست و کارش دقیقا چیست. همانطور که می دانید ایزوگام کردن سطوح مختلف به دلیل مقاومت بیشتر آن ها در برابر نفوذ رطوبت و محافظت در برابر اشعه خورشید انجام می شود. مهمترین مزیت تولید ایزوگام ها این است که انواع این عایق ها در بازار وجود دارند. عایق هایی که متناسب با سطوح مختلف، ضخامت و دوام آن ها در شرایط اقلیمی مختلف، متفاوت است. به طور کلی عمر مفید این ایزوگام ها بین 10 تا 15 سال است ولی دوام ایزوگام به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل شامل کیفیت عایق، قیمت ایزوگام ، زیرسازی مناسب، نصب اصولی زیر ایزوگام، عوامل محیطی، نحوه استفاده و نوع مراقبت از ایزوگام ها می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.