ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

اجرای قیر طبیعی مرغوب در ساختمان و راه سازی

اجرای قیر طبیعی مرغوب در ساختمان و راه سازی : قیر ماده ای سیاه رنگ است و از نفت و تشکیل شده است به انواع متعددی دارد مانند قیر طبیعی معدنی خالص محلول و نفتی. کشور ما یکی از بزرگ ترین تامین کنندگان و تولیدکنندگان قیر طبیعی می باشد.قیر طبیعی از رسوب مواد معدنی که در سنگ های غیره وجود دارد تشکیل می‌ شود. این محصول در صنایع مختلفی مانند ساختمان سازی و راه سازی کاربرد دارد. ترکیبات قیر طبیعی باعث شده تا این محصول خاصیت ضد فرسایشی داشته باشد و برای روکش آسفالت جاده‌ ها استفاده شود و باعث عمر مفید آن باشد. برای استخراج قیر طبیعی و قیر معدنی از تجهیزات بسیاری استفاده می‌ شود زیرا خارج کردن آن از معدن کار بسیار سخت و دشواری است برای مصرف و استفاده کردن قیر آماده طبیعی آن را با روغن سبک رقیق می کنند .این ماده به دلیل ترکیبات شیمیایی حالت چگالی و گرانروی دارد و مولکول های آسفالتین در آن به وفور یافت می‌ شود.  

اجرای قیر طبیعی مرغوب در ساختمان و راه سازی

قیر طبیعی مرغوب انواع و اقسام مختلف و متعددی دارد که کاربرد هر کدام با توجه به شرایط مختلف می تواند بسیار متفاوت باشد؛ برای مثال قیری که برای تولیدات مواد چاپی کاغذ و پرینترها استفاده می شود کاملا از قیر طبیعی که در صنعت ایزوگام بهره گیری می گردد، بسیار متفاوت است. انواع قیر طبیعی در یک ویژگی با هم اشتراک دارند و آن دوام و عمر طولانی بوده که به واسطه استفاده از قیر در تولیدات مختلف، می توان از آن بهره مند شد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

قیر آماده طبیعی قیر آماده طبیعی, عایق های قیری

موارد کاربرد قیر طبیعی بسیار زیاد است اما در ادامه شما را با چهار کاربرد اساسی انواع قیر طبیعی آشنا خواهیم ساخت که این روزها بیشتر کارایی دارند:

قیر طبیعی به دلیل چسبندگی بالایی که دارد قابلیت استفاده در صنعت آسفالت سازی را داشته و مقاومت آن را افزایش می دهد؛ ضمن آن که قیر اثر ضد سایندگی هم دارد و از فرسایش آسفالت جلوگیری می کند. از دیگر موارد کاربرد قیر طبیعی، در ایزوگام بوده، چرا که قیر ویژگی ضد رطوبت داشت و نم نمی دهد؛ بدین ترتیب موجب می گردد که راه نفوذ آب و سرما به داخل ساختمان بسته شود و فضای داخلی گرم تر گردد. از قیر طبیعی مایع در صنعت خودروسازی نیز استفاده می شود و به استحکام و کارایی هر چه بهتر، بخش های کاربردی و اساسی خودرو کمک می کند. شاید برای تان جالب باشد که از قیر طبیعی در برخی از تولیدات لوازم آرایشی و بهداشتی مانند خط چشم، ریمل و… استفاده می شود، زیرا خاصیت ضد آب داشته و ماندگاری طولانی را به دنبال دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.