ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

تولید و توزیع کفپوش دو جزئی اپوکسی در کرج

تولید و توزیع کفپوش دو جزئی اپوکسی در کرج : کفپوش اپوکسی یک کفپوش دو جزئی است که دارای خواص مقاومتی بسیار بالا و ضد حریق می باشد، این کفپوش که از فرمولی مشابه با فرمول بتن ساخته می شود از مواد قلیایی و اسیدهای روغنی و چربی ها تشکیل شده است. تمام این ترکیبات باعث می شود که این کفپوش حالتی شفاف و روان پیدا کند؛ نکته ی جالب درباره ی کفپوش اپوکسی این است که روغن به کار رفته در آن ضد حریق بوده و به هیچ وجه مشتعل نمی شود. کفپوش اپوکسی در سالن های ورزشی، سالن های نمایش، پارکینگ ها، بیمارستان ها، پاریکنگ های فرودگاهی و…. مورد استفاده قرار می گیرد .   

تولید و توزیع کفپوش دو جزئی اپوکسی در کرج

ترکیب کف بام بر پایه موویلیت وی پی ۷۶۵ بوده که به شکل خمیر می باشد و به آسامی می توان با استفاده از قلم مو و یا دستگاه اسپری از آنها استفاده نمود. توجه داده باشید که اسپری کردن ترکیب بام نیازمند تخصص بوده و پیشنهاد می کنیم در صورتی که در این زمینه غیر حرفه ای هستید، از قلم مو بهره بگیرید و از آنجایی که این امولسیون به سطح های بتی، چوب و همچنین موزائیک چسبیده می شود، باید قبل از انجام کار سطوح را کاملا تمیز و خشک و سطح های ناصاف را آماده نمود. این امکان وجود دارد که امولسیون را با آب رقیق کرده و سپس استفاده کنید. در صورتی که سطح زیر کار فلزی باشد، باید از مواد ضد خوردگی بر روی سطح آهن استفاده شود و برای اینکه درزها و سوراخ ها را بگیرید می توانید امولسیون پوش کف را با خاک سنگ به نسبت یک به سه مخلوط کرده و مورد استفاده قرار دهید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق های رطوبتی بام عایق های رطوبتی بام, رزین اپوکسی بام

بعد از تمیز کردن سطح،رزین پرایمر را با کمک قلم مو یا پیستوله بر روی سطح ساختمانی اجرا کرده و بعد از یک ساعت پوشش را با استفاده از ماله یا کاردک به شکل یکنواختی به ضخامت ۱ میلیمتر بر روی سطح بکشید. توجه داشته باشید که برای روان شدن ماستیک می توان از مقداری آب یا نفت استفاده کنید. پشت بام یکی از مهمترین بخش های ساختمان محسوب می شود و باید از لحاظ ایمنی دارای مقاومت بسیار بالایی داشته باشد. اصلی ترین مسئله ای که پشت بام را تهدید می کند، رطوبت ناشی از بارش باران و برف است و دومی مسئله ی آتش سوزی است، عایق رطوبتی بام یکی از مهمترین نکات ایمنی است که باید در ساخت ساختمان حتما به آن توجه شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.