ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

عایق بندی استخرها توسط ورق ژئوممبران در کرج

عایق بندی استخرها توسط ورق ژئوممبران در کرج : ورق های ژئوممبران تقریباً 100% غیرقابل نفوذ هستند، در حالی که بتن، سنگ و سیمان کمی نفوذناپذیر هستند. تغییر روش های انتقال آب از سنتی به مدرن در زمینه جلوگیری از هدررفت آب شبکه های توزیع و ذخیره آب در فصول بارندگی یا برفی و استفاده از این منبع برای فصول گرم سال و سهولت آبگیری در هر زمان از شبانه روز بسیار موثر خواهد بود. این محصولات دارای خواص فیزیکی، مکانیکی و شیمیایی بالا بوده و در برابر اشعه ماوراء بنفش، یخبندان و مواد شیمیایی بسیار مقاوم بوده و انعطاف پذیری و عمر طولانی آن موجب شده است تا در صنایع مختلف از جمله آب و فاضلاب، کشاورزی، سدسازی و… شیلات، دفن زباله، نفت و گاز، صنایع شیمیایی و معدن بسیار مفید واقع شوند.  

عایق بندی استخرها توسط ورق ژئوممبران در کرج

ورق ژئوممبران نفوذناپذیری نزدیک به ۱۰۰ درصد دارد. درحالیکه بتن، سنگ و سیمان نفوذناپذیری اندکی دارد. تغییر روش‌های انتقال آب از روش‌های سنتی به روش‌های مدرن برای جلوگیری هدر رفت آب در شبکه‌های توزیع بسیار تأثیرگذار است. ذخیره آب کشاورزی در فصل‌های بارندگی و بارش برف و استفاده آن در فصل‌های گرم، در هر زمان از شبانه روز، از دیگر مزایای ساخت استخر ذخیره آب کشاورزی (استخر ژئوممبران) می باشد. در این مرحله از اجرای استخر کشاورزی با محاسبه متراژ ورق مورد نیاز استخر میتوان نسبت به خرید ان اقدام کنید. وجود  تولید کنندگان متنوع در ایران میتواند خرید را برای بسیاری از کشاورزان و پیمانکاران عزیز گیج کننده و سخت کند که بهترین راه مشاوره با متخصصین این امر است. در صورت وجود سنگریزه و نامناسب بودن خاک کف و دیواره ها جهت نصب مستقیم ژئوممبران، از ورقی جداکننده و موکت مانند به اسم ژئوتکستایل بر روی لایه خاک پهن میشود که مانع مناسبی برای جلوگیری از صدمه خوردن ورق ژئوممبران و افزایش طول عمر ان می شود.  جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

هزینه استخر ژئوممبران هزینه استخر ژئوممبران, عایق استخر کشاورزی

ضخامت ژئوتکستایل ها متناسب با نوع خاک و بزرگی سنگدانه های کف و دیواره های استخر خاکبرداری شده دارد.البته توجه شود که این سنگدانه ها قابل جداسازی نبوده و بخشی از خاک محل پروژه است. پس از خرید ورق و تحویل گرفتن ان نصاب های حرفه ای و باتجربه جهت نصب ورق در محل پروژه حاضر شده و تقریبا به ازای هرروز تا حدود 1000 متر مربع از ورق ژئوممبران قابل نصب است. پس از خرید ورق ژئوممبران، نوبت به نصب و اجرای آن می‌رسد. ابتدا ورق‌ها در کف و دیواره استخر آب پهن می‌شوند و بعد از جانمایی درست آن‌ها، توسط دستگاه مخصوص به یکدیگر جوش داده می‌شوند تا ساختار یکپارچه پیدا کنند. همچنین نقاطی مثل لوله‌های خروجی آب استخر نیز به طور جداگانه عایق‌بندی می شوند. ورق ژئوممبران در کنار استخر درون ترانشه‌های مخصوصی که حفر شده‌اند قرار می‌گیرند و با ریختن خاک یا بتن سبک در این ترانشه‌ها، ورق ژئوممبران به طور کامل مهار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.