ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

نمایندگی پوشش های عایق رطوبتی بتن در کرج

نمایندگی پوشش های عایق رطوبتی بتن در کرج : آب بندی سازه بتنی که یکی از مراحل مهم و تاثیر گذاری در ساخت سازه ها دارد هر چه اصولی تر صورت بگیرد از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار بوده و به دنبال ان زحمت کم تری برای مالکان سازه را در پی خواهد داشت. آب بندی بتن یا به عبارتی عایق رطوبتی بتن را می توان هم درحین کار و هم پس از اجرا نمودن سازه انجام داد. یکی از موارد و اصولی که برای آب بندی سازه بتنی چه در حین ساخت بتن و چه بعد ازساخت آن و بعد از سخت شدن آن مورد استفاده قرار می گیرد ، استفاده از مواد و متریال های مناسب و با کیفیت می باشد. لذا بهتر است برای بهره مندی بیشتر از این موضوع، از واتر استاپ ها در هنگام کار استفاده شود. این مواد به عنوان پوشش های آب بند عمل کرده و باعث افزایش کارایی بتن خواهد شد.  

نمایندگی پوشش های عایق رطوبتی بتن در کرج

امروزه برای ساخت بتن های آب بند که اصول درست ان کاملا در آن رعایت شده است، سعی شده در اول کار و هنگام درست کردن بتن ها، محصولی را ارئه دهند که میزان نفوذ پذیری ان در برابر عوامل بیرونی و مخرب از جمله مواد شیمیایی کم باشد. به همین دلیل ملات های ترمیمی در این کار بیشترین کاربرد را دارند. اساس بتن سازی و اب بندی یا عایق کاری کردن آن به طوری است که باید مواد و متریال ها را به صورت دقیق و با اندازه ی درستشان به کار برد. به طور مثال میزان استفاده از آب و سیمان باید به نسبت هم تایین شده و از استفاده ی زیاد اب در ساختار بتن جلوگیری کرد. همچنین مصرف سیمان به اندازه ی درست خود در این ساختار تاثیر به سزایی در بهبود ساختار ان خواهد داشت. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری سازه بتنی عایق کاری سازه بتنی, عایق های رطوبتی بتن

متریال مناسب عایق بندی تاسیسات و آب بندی بتن :

  • افزودنی های روان کننده، از جمله موادی هستند که برای عایق بندی تاسیسات آب بندی بتن رطوبتی بتن مورد استعمال قرار می گیرند. این مواد با داشتن خاصیت روان کنندگی تراکم سازی بتن را با سهولت رو به رو می کنند که این موضوع به خودی خود موجب افزایش تراکم بتن خواهد شد.
  • متریال ها و یا مواد حباب ساز افزودنی بتن ، که زمانی که به مواد اولیه بتن ها اضافه می شوند، شروع به حباب سازی کرده و همین حباب ها از نفوذ آب و عوامل بیرونی تخریب کننده ی بتن جلوگیری به عمل می آورد.
  • مواد افزودنی غیر قابل نفوذ در برابر سولفات ها ، برای فرایند آب بندی بتن و عایق رطوبتی بتن یک گزینه ی مناسبی به شمار می آیند که از نفوذ و جذب املاح خورنده به داخل بتن ها جلوگیری کرده و موجب عایق بندی بتن ها در برابر رطوبت می شوند.
  • برخی از مواد افزودنی به صورت اماده در بازار ارائه می شوند که عملگرد چندگانه ای در برابر مقاومت فشاری و دوام بتن دارد که می توان برای آب بندی از آن ها استفاده کرد.
  • لغزنده کردن دیواره های داخلی لوله های مویینه بتن موجب مقاوم شدن و قدرت بالای بتن در برابر نفوذ آب می شود که بعد از سخت شدن بتن می توان از آن استفاده کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.