ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

مزایای کاربرد فوم پلی اتیلن در سطوح مختلف

مزایای کاربرد فوم پلی اتیلن در سطوح مختلف : فوم سقفی پلی اتیلن نوعی فوم است که از مواد نفتی به دست می آید. این نوع فوم به دلیل خاصیت عایق بودن در برابر صدا و رطوبت و دیگر ویژگی های خاص که در زیر به آن ها خواهیم پرداخت در موارد زیادی به کار می رود. به طور مثال در مکان هایی مانند سینما و یا سالن کتابخانه می توان از این نوع فوم در سقف آن ها استفاده کرد.  فوم پلی اتیلن ترکیبی است از پلی اتیلن فشرده و حبابهای بسیار ریز هوا که ​به خاطر داشتن خاصیت تراکم سلول بهترین ایزولاسیون و عالیترین عایق از نوع برودتی، حرارتی، رطوبتی و صدا می باشد.  

مزایای کاربرد فوم پلی اتیلن در سطوح مختلف

پلی فوم در گسترده دمایی 35- تا 80+ درجه سانتیگراد قابل استفاده ​است و ضد رطوبت بوده و از نفوذ آب به داخل وسایل بسته بندی شده جلوگیری می کند، در مقابل عوامل مخرب و خورنده شیمیایی مانند اکسیژن، اسیدهای رقیق و حلال ها مقاومت خوبی دارد. پلی فوم اسفنجی است از پلی اتیلن که دارای خواص برتری نسبت به اسفنج های معمولی می باشد و می تواند به عنوان پلاستیکی مقاوم در مقابل ضربه، حرارت، رطوبت و الکتریسیته مورد استفاده قرار گیرد. پلی فوم ماده ای است کاملاً پاکیزه و غیر سمی، فاقد هرگونه بو و مزه و هیچگونه ماده خارجی و مضر را آزاد یا تولید نمی کند، و فاقد ترکیبات جانبی است. طول عمر مفید نامحدودی دارد و مستهلک نمی گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

مزایای فوم پلی اتیلن:

  • عایق صدا.
  • عایق رطوبتی.
  • عایق حرارتی و برودتی.
  • کاربرد راحت و اقتصادی.
  • قابلیت انعطاف و ضربه پذیری.
  • مقاومت شیمیایی و فیزیکی مناسب.
  • قدرت چسبندگی قوی به هر ماده ای.
  • حمل آسان و سرویس و نصب سریع.
  • کیفیت و دوام به واسطه خاصیت ضد آب و مقاومت شیمیایی.
  • راندمان بالا در جذب ارتعاش ، عایق حرارتی و ایزوله صوتی.
فوم پلی اتیلن سقفی فوم پلی اتیلن سقفی، انواع عایق های فومی

فوم پلی اتیلن ترکیبی است از پلی اتیلن فشرده و حبابهای بسیار ریز هوا که ​به خاطر داشتن خاصیت تراکم سلول بهترین ایزولاسیون و عالیترین عایق از نوع برودتی، حرارتی، رطوبتی و صدا می باشد. پلی فوم در گسترده دمایی 35- تا 80+ درجه سانتیگراد قابل استفاده ​است و ضد رطوبت بوده و از نفوذ آب به داخل وسایل بسته بندی شده جلوگیری می کند، در مقابل عوامل مخرب و خورنده شیمیایی مانند اکسیژن، اسیدهای رقیق و حلال ها مقاومت خوبی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.