ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

اجرای غشای ضد آب عایق بندی روف گاردن

اجرای غشای ضد آب عایق بندی روف گاردن : ایجاد فضای سبز در پشت بام زیبایی بصری برای ساختمان به همراه می‌آورد و همچنین می‌ تواند به محلی برای استراحت ساکنین ساختمان باشد. ایجاد روف گاردن یا باغچه در پشت بام به رعایت اصول ایمنی و فنی متعددی نیازمند است و یکی از نیازمندی‌ها ایجاد عایق‌بندی مناسب برای جلوگیری از نفوذ آب به ساختمان است. ایزولاسیون روف‌ گاردن باید دارای عمر طولانی باشد و بتواند در برابر تماس مستمر با آب، کارایی سطح بالایی از خود نشان بدهد. کوچک‌ترین مشکل در عایق‌بندی روف گاردن، مشکلات زیادی را برای ساختمان ایجاد می‌کند.  

اجرای غشای ضد آب عایق بندی روف گاردن

غشای ضد آب اولین و پایین ترین لایه روف گاردن می باشد که بعد از ساخت کف اجرا می شود، غشای ضد آب به 2 روش کلی اجرا می شود، غشای محافظت شده و غشای معکوس که استفاده از غشای معکوس به دلیل دوام زیاد مناسب تر است. یکی از ویژگی های مهمی که باید غشای ضد آب داشته باشد دوام و کیفیت بالاست، زیرا عواملی زیادی وجود دارد که می تواند به غشای ضد آب آسیب بزند، از جمله از این آسیب ها می توان برخورد ابزارآنلات مکانیکی، نفوذ ریشه، عوامل محیطی مانند باد، نور مستقیم خورشید، یخ و برف نام برد.

بنابراین یک غشای ضد آب باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • طول عمر بالا
  • مقاومت بالا در برابر اشعه ماورا بنفش
  • مقاومت بالا در برابر نفوذ ریشه گیاهان
  • انعطاف پذیری بالا
  • مقاومت بالا در برابر تغییرات آب و هوایی مانند یخ زدگی
  • مقاومت بالا در برابر گرما و رطوبت.

صفحه محافظ یک نوع صفحه است که از پلی اورتان و یا پلی استر ساخته می شود و بر بعد از اجرای غشای ضد آب بر روی آن قرار می گیرد، این نوع صفحه از برخورد ابزار های باغبانی و تجهیزات مکانیکی به غشای ضد آب و آسیب رسانی آن جلوگیری می کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق بندی روف گاردن عایق بندی روف گاردن, اجرای عایق بندی روف گاردن

قرار دادن لایه ضد آب از جمله اصلی‌ترین روش زیرسازی روف گاردن به شمار می‌رود که دارای اهمیت بسیار زیادی می‌باشد. این لایه باید در پایین‌ترین سطح یعنی لایه بعد از سقف قرار گیرد. برای طراحی کردن این لایه دو اصل مهم باید رعایت شود، یکی اینکه وزن اضافه خاک و آب با ساختار ساختمان هماهنگی‌های لازم را داشته باشد و دوم اینکه بین ساختار ساختمان و لایه ضد آب یکپارچگی وجود داشته باشد. هزینه تعمیر لایه ضد آب بسیار بالا بوده و به همین دلیل باید از بهترین متریال‌ها که دوام طولانی دارد برای زیرسازی به عنوان لایه ضد آب استفاده شود. شما باید بدانید لایه ضد آب به عنوان یکی از مهمترین قطعات و لایه‌ها در روف گاردن به شمار می‌رود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.