ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

فروش انواع نوار درزگیر پنجره در گوهردشت کرج

فروش انواع نوار درزگیر پنجره در گوهردشت کرج : در فصل پاییز و زمستان، برای بالا بردن دمای منزل و جلوگیری از ورود هوای سرد راه حل های مختلفی وجود دارد مانند استفاده از شومینه ، بخاری و سایر وسایل گرمایشی. در و پنجره ها به هنگام باز و بسته شدن ، باعث انتقال هوای سرد زیادی به فضای خانه می شوند و انرژی زیادی به هدر می دهند. البته میزان به هدر رفتن انرژی در پنجره های دوجداره بسیار کمتر از پنجره های معمولی است. این محصول جهت جلوگیری از ورود سرما و خروج گرما در فصول سرد سال و همچنین جلوگیری از ورود گرما و خروج هوای خنک داخل به خارج در فصول گرم سال کاربرد دارد . این محصول از عبور غبار ،صدا و حشرات و ویروس جلوگیری می کند . این محصول از جنس پارچه کشی و فوم با طول 1 متر می باشد. نصب این محصول بسیار آسان انجام می شود.  

فروش انواع نوار درزگیر پنجره در گوهردشت کرج

نوار درزگیر یک نوع نوار از جنس اسفنج می باشد و به وسیله ی چسب موجود در نوار برای چسباندن و درزگیری انواع درب و پنجره های قدیمی چوبی تا درب و پنجره های امروز پی وی سی مورد استفاده قرار می گیرد و استفاده می شود. یکی از کاربردیی ترین و کم هزینه ترین کارها برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی و مانع از عبور گرد و غبار به داخل ساختمان، استفاده از نوار درزگیر می باشد. نوار درزگیر ابری دارای قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالا می باشد و با بهترین ابر و یا اسفنج و به روزترین چسب های صنعتی دنیا تولید می شود و در بازار ارائه می شود. برای استفاده از این محصول، ابتدا برای چسبندگی بهتر محل نصب را با دستمال خشک و کمی مرطوب تمیز کنید و بعد کاملا خشک کنید و اقدام به چسباندن کنید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نوار درزگیر پنجره نوار درزگیر پنجره, انواع عایق درزبند

نوار درزگیر یک محصول برای درزگیری ،تجهیزات مکانیکی می باشد.که به طور معمول برای پر کردن فضای بین دو سطح جفت شونده استفاده می شود. گسکت یا نوار درزگیر در سیستم های انتقال هوا و تاسیسات به منظور هوا بندی سطوح اتصالات به کار می رود. نوار درزگیر همان گونه که از نامش مشخص است شکاف در و پنجره خانه را می پوشاند بدون انکه مانع باز و بست راحت آن ها شود. استفاده درست از نوار درزگیر میتواند تاثیر مستقیم بر کاهش قبوض برق و گاز داشته باشد. با کمک این نوار درزگیرهای ساده میتوان هوای خنک یا گرم را درون خانه نگاه داشت. همچنین با کمک این نوار ها میتوان تا حد زیادی از ورود حشرات و جانوران عجیب و غریب به داخل خانه جلوگیری نمود. نوار درزگیر اگر به درستی نصب شده باشد، کاملا کاربردی است؛ اما این کارایی ماندگار نیست. اگر ترک یا حفره ای روی نوار درزگیر ایجاد شود، به خوبی عمل نمیکند و ممکن است میزانی از کارایی خود را از دست بدهد. نوار درزگیر در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می گردد. نوار درزگیر الاستومری، نوار درزگیر آلومینیومی و نوار درزگیر برزنتی، انواع نوار درزگیر می باشند. این محصول به منظور جلوگیری از هدر رفت انرژی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین نوار درزگیر به منظور درزبندی خودروها مورد استفاده قرار می گیرد. از نوار درزگیر برای درزبندی عایق های الاستومری نیز استفاده می شود. چرا که استفاده از نوارهای درزگیر علاوه بر مانع شدن از اتلاف انرژی، سبب ماندگاری و طول عمر بیشتر عایق های الاستومری می شود. یکی دیگر از مواردی که این نوار کاربرد دارد، درزگیری پنجره های مکان های اداری و مسکونی می باشد. با استفاده از این محصول همواره در مصرف انرژی صرفه جویی می گردد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.