ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

قیمت عایق پشم سنگ لوله پوشش حرارتی

قیمت عایق پشم سنگ لوله پوشش حرارتی : به عایق پشم سنگ لوله‌ای نیز می گویند. از عایق پشم سنگ ایزوپایپ به عنوان عایق حرارتی و صوتی استفاده می شود. در بین انواع عایق‌ های لوله‌ای، عایق پشم سنگ لوله ای بهترین عایق می باشد. به این عایق ، پشم سنگ پیش ساخته نیز می گویند که در لوله‌های با قطرهای مختلف استفاده می گردد. عایق ها به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند که عایق پشم سنگ لوله ای پیش ساخته نیز نوعی از آن می باشد که مواد اصلی این نوع پشم سنگ بازالت است و در سیستم های حرارتی – برودتی و تهویه مطبوع استفاده می شود.  

قیمت عایق پشم سنگ لوله پوشش حرارتی

عایق پشم سنگ  لوله ای یا ایزوپایپ ( Insulation Pipe) یک نوع عایق رزین دار است که به منظور عایق کردن لوله های عبور دهنده سیالات و برای جلوگیری از هدر رفت انرژی در سیستم های حرارتی، برودتی و تهویه مطبوع استفاده می شود. عایق ایزوپایپ در سایزهای مختلف از ½ اینچ تا 16 اینچ و از دانسیتهkg/m3 100 تا  kg/m3 140 در ابعاد نیم متر طول تولید می شود.  حداکثر دمای قابل تحمل توسط عایق پشم سنگ 350 درجه سانتی گراد است. این عایق سه نوع اصلی پشم سنگ لوله ای ساده ، پشم سنگ لوله ای با روکش کاغذ کرافت و پشم سنگ لوله ای با روکش آلومینیوم مسلح (شامل فویل آلومینیوم ساده به همراه کاغذ کرافت و نخ های نسوز که با چسب مخصوص به هم چسبیده شده است که اصطلاحا به آن پلی کرافت نیز می گویند) را  در بر می گیرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق لوله پشم سنگ عایق لوله پشم سنگ, انواع عایق لوله ای

مزایای استفاده از پشم سنگ لوله ای :

عایق کاری با استفاده از پشم سنگ لوله ای دارای مزایایی است که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • دارای مقاومت و دوام بالا در برابر عوامل خارجی است.
  • از نظر اقتصادی برای استفاده در صنایع و تاسیسات به صرفه است.
  • نصب و جا به جایی آسانی دارد.
  • ضد حریق است و در برابر حرارت و آتش نمی سوزد.
  • عایق صوتی بوده و قدرت جذب صدای بالایی دارد.
  • عایق رطوبتی خوبی است.
  • مقاومت بالایی در برابر فشارهای خارجی دارد.
  • از نظر زیست شناسی با محیط زیست سازگار است و ضرری به طبیعت وارد نمی کند.

پشم سنگ لوله ای با ضخامت 7.5 سانت (75 میلیمتر ) ، ضخامت 8 سانت ( 80 میلیمتر ) ، ضخامت 9 سانت (90 میلیمتر) ، ضخامت 10 سانت ( 100 میلیمتر) نیز تولید می شود . این محصولات دارای قیمت های متفاوت و متنوعی می باشند برای اطلاع از قیمت هر کدام از تولیدات با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید. با توجه به شرایط بازار کنونی حاکم بر  صنعت عایق کاری و قیمت عایق پشم سنگ لوله ای این محصول دارای لیست قیمت های متفاوتی در هر روز برخوردار است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.