ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

فروش انواع عایق های حرارتی نسوز در کرج

فروش انواع عایق های حرارتی نسوز در کرج : عایق حرارتی پشت بام یکی از مهم ترین بخش های عایق کاری و ورق کاری ساختمان است. عایق کاری بام در برای جلوگیری از اتلاف انرژی ، نفوذ رطوبت و آب باران و برف برای تمام سازه ها اجباری است. روش های مختلفی برای عایق کاری بام وجود دارد مانند استفاده از قیر، ایزوگام یا ابرو فلکس مه ایروفلکس جدیدترین و بهترین گزینه موجود در بین انواع عایق کاری برای پشت بام است. ایزو فلکس در هنگام اجرا بسته به سرد ، گرم یا معتدل بودن محیط به یکی از اشکال جامد، روغنی یا نیمه جامد ( عسلی ) در می آید و با ساختار فوق چسپنده خود به سطح مورد نظر می چسپند و به هیچ عنوان از سطح جدا نمی شود.  

فروش انواع عایق های حرارتی نسوز در کرج

استفاده از ایزو فلکس به دلیلی راحتی در نصب و هم چنین ایمنی بیشتر به دلیل عدم استفاده از حرارت در هنگام اجرا به صرفه تر است. اصلی ترین مریت ایزو فلکس نسبت به ایزوگام و قیر غیت است که ایزو فلکس پس از نصب تحت هیچ شرایطی از سطح کنده نمی شود. با توجه به ترکیبات تشکیل‌دهنده عایق‌های حرارتی انواع، درجه‌بندی و قیمت‌های مختلفی دارند و موارد استفاده نیز مختلف است. عایق پشم سنگ این عایق حرارتی از ترکیبات سنگ بازالت ساخته می‌شود و از انتشار گازهای مضر جلوگیری می‌کند. همچنین در زمان نصب و استفاده ایمنی بیشتری برای مصرف‌کننده نسبت به سایر عایق‌ها تامین می‌شود. برخورد دست با این عایق نسوز آسیب کمتری به بدن وارد خواهد کرد. پشم سنگ به‌خوبی در برابر حرارت‌های بالا از خود مقاومت نشان می‌دهد و در پالایشگاه‌، ساختمان‌، نیروگاه، نواحی تاسیساتی و برخی گلخانه‌ها کاربرد دارد. صرفه‌جویی در انرژی برق و گاز، کاهش هزینه‌ ها، افزایش بازدهی کوره‌ها، مقاومت در برابر صوت، عدم رشد موجودات مزاحم، قابلیت بازیافت و تحمل حرارت‌ های شدید از مزیت‌های اصلی این عایق حرارتی است. این عایق بیشتر در صنعت و گاهی در ساختمان به کار می‌رود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی نسوز عایق حرارتی نسوز, پوشش ضد حریق ساختمان

همان طور که در طول متن اشاره شد، تنوع در این عایق ها بسیار زیاد می باشد و میزان تحمل آنها در برابر حرارت و شرایط محیطی نیز با هم فرق دارد. به همین دلیل نوع کاربرد آنها نیز با هم متفاوت بوده و متناسب با ویژگی های آنها می توان در محیط های مختلفی از آنها استفاده کرد. عایق ها بر اساس ملاک های مختلفی دسته بندی می شوند که مهمترین آن ها میزان تحمل درجه حرارت توسط عایق است و هر کس با توجه به محل مورد استفاده، عایق مورد نظر خود را انتخاب می نماید. بهترین عایق های حرارتی موجود در بازار برای دما های پایین تا بالا می تواند به ترتیب الاستومری، انواع پارچه نسوز ها، پشم سنگ و پشم سرامیک باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.