ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

روش اجرای عایق های رطوبتی نسل جدید خمیری

روش اجرای عایق های رطوبتی نسل جدید خمیری : لوله های ساختمانی که در زمان لوله کشی ساختمان استفاده می شوند، باید با استفاده از روش صحیح آب بندی شوند. استفاده از خمیر آب بندی برای لوله ها موجب می شود تا ایمنی لوله ها بالاتر برود و در برابر سرما و گرما مقاوم شوند. لوله کشی ساختمان باید با استفاده از به کار بردن لوله های باکیفیت و همچنین استفاده از خمیر برای آب بندی لوله ایمن شود تا از اتفاقات ناگوار بعدی جلوگیری شود. از دغدغه های مهم در فصل باران، نفوذ باران به سقف می باشد که امروزه خرید عایق رطوبتی پلیمری مرغوب و خمیری و نانو که از قیمت مناسبی برخوردار است و خرید و فروش راحتی دارد، این دغدغه و نگرانی را از بین برده است.  

روش اجرای عایق های رطوبتی نسل جدید خمیری

قبل از پیدایش نسل جدید عایق های رطوبتی، این کار با گونی و شن و توسط غیر انجام می شد که علاوه بر سختی فراوانی که داشت، باعث سنگین شدن سقف ساختمان می شد. با بارش برف هرساله همه مجبور بودند تا به پشت بام رفته و برف را پارو کنند تا بر اثر یخ زدن آن، سقف سوراخ نشود. مشکل دیگر عایق های قدیمی این بود که اگر اجرای درستی نمی شد، با وارد شدن ضربه سوراخ شده و باعث نفوذ آب به سقف می شد. قبل از استفاده از خمیر آب بندی باید سطح کاملا تمیز و عاری از هرگونه آلودگی باشد. در صورت آلودگی برروی سطح در کیفیت چسبندگی موثر است. پس از این مرحله باید باقی مانده خمیر را با استفاده از کاردک یا یک دستمال تمیز پاک کنید. دقت داشته باشید که بعد از خشک شدن تمیز کردن به سختی انجام می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

خمیر عایق رطوبتی لوله خمیر عایق رطوبتی لوله, عایق کاری سقف ساختمان

 قبل از استفاده از خمیر درزگیر حتما از خشک بودن سطوح مطمئن شوید چراکه در صورت رعایت نکردن این نکته با کاهش چسبندگی خمیر روبه‌رو خواهید شد. پس از درزگیری اضافات را با استفاده از کاردک یا دستمال تمیز کنید چون بعد از خشک شدن پاک کردن آن با سختی انجام می شود. خمیر عایق یا همان خمیر آب بندی از رزین های آکرلیک ساخته شده که قابلیت نفوذ در هر شکافی را دارد و با چسبندگی بالایی که دارد در تمام سازه ها می توان از آن استفاده کرد. برای تهیه این خمیر از تکنولوژی نانو استفاده شده و به همین خاطر به آن خمیر نانو هم گفته می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.