ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

هزینه اجرای عایق رطوبتی دیوار خارجی ساختمان

هزینه اجرای عایق رطوبتی دیوار خارجی ساختمان : در عایق کاری رطوبتی این عایق ‌رطوبتی به وسیله نفوذ به بافت و لایه‌های زیرین مانع از ورود رطوبت به بافت داخلی ساختمان شده و سطح را به صورت کامل آب بندی می‌کند. وزن عایق ‌رطوبتی بسیار سبک است به گونه‌ای که  در فرآیند عایق کاری رطوبتی وزن کم این محصول هیچ گونه اضافه باری را به سازه وارد نمی‌کند. همچنین فشار آب زیادی در عایق ‌رطوبتی قابل تحمل است که به صورت کامل نیز غیر قابل اشتعال است. عایق ‌رطوبتی در انواع و ترکیبات مختلفی ساخته می‌شود که این ترکیبات موجود در عایق نقش مهمی در کیفیت آن ایفا می‌کند.  

هزینه اجرای عایق رطوبتی دیوار خارجی ساختمان

قیمت عایق رطوبتی دیوار خارجی با توجه به نوع کیفیت آن متفاوت خواهد بود، اما به طور کلی عایق های رطوبتی جدید تولید شده ی داخلی با توجه به کیفیت خوبی که دارند، از قیمت متناسبی برخوردار هستند. لازم به ذکر است این عایق های دیواری که معمولاً از مواد پلیمری تهیه می شوند، علاوه بر اینکه دیوار ها را در برابر رطوبت و باران عایق کاری و آب بندی می کنند، جهت مطلوب بودن نمای ساختمان در رنگ های متفاوتی تولید و روانه ی بازار می گردند تا خریداران با توجه به سلیقه خود دست به انتخاب بزنند. استفاده از این نوع عایق عمدتا در مناطقی است که نم و رطوبت زیادی وجود دارد مانند مناطقی شمال کشور که بارش باران بسیاری دارد و نفوذ باران از طریق دیوارها خسارت مالی زیادی را به ساکنان آن وارد می‌کند. عایق رطوبتی نانو دیوار پس از خشک شدن کاملا دیوار را عایق کرده و آب گریز است. این نوع عایق وزن بسیار سبکی داشته و با توجه به چسبندگی بالایی که دارد با هر نوع مصالح ساختمانی سازگار است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.
عایق رطوبتی دیوار خارجی عایق رطوبتی دیوار خارجی, انواع مواد آب بندی دیوار
مواد شیمیایی ضد آب به طور ویژه برای محافظت از سازه در برابر عواملی که ممکن است برای سازه خطرآفرین باشد، مانند خوردگی، دوام و تلفات استحکامی که ممکن است در تماس با آب رخ دهد، ساخته شده‌اند. در ایران الزامی برای عایق کاری ساختمان ها مطابق با “مقررات و اصول عایق رطوبتی در ساختمان ها” منتشر شده است و از سال ۱۳۸۱ به یک ضرورت مبدل گردیده است. این آیین نامه اصول عایق رطوبتی را که باید در فونداسیون، دیوارهای کف و زیرزمین، پشت بام، بالکن ها و نواحی مرطوب ساختمان ها در تماس با خاک انجام شود و همچنین روش ها و اصول عایق کاری کلیه نقاط تماس با آب را در بر می گیرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.