ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

اجرای عایق های نانو نما در سراسر کشور

اجرای عایق های نانو نما در سراسر کشور : استفاده از مواد نانو در بندکشی باعث افزایش مقاومت بندکشی در برابر نفوذ رطوبت،اشعه های خورشید و با ایجاد دوام بالا از نفوذ نم و رطوبت به داخل ساختمان جلوگیری می کند. استفاده از نانو نمایی به صورت پاششی باعث حفظ ظاهر نما به صورت اولیه در گذر زمان میشود و علاوه برآن هزینه های تعمیر و نگهداری آن به صفر می رسد.استفاده از این محصول بسیار از نظر اقتصادی به صرفه می باشد و باعث جلوگیری از شوره زدگی نماهای آجری و رنگ پریدگی نما ساختمان و باعث جلوگیری از نفوذ گرد وغبار بر روی مصالح نما شده است و در صورت نیاز به تمیز کاری به راحتی قابل نظافت می باشد.  

اجرای عایق های نانو نما در سراسر کشور

اجرای نانو نما بهترین روش برای ضد آب کردن نمای ساختمان و تمیز نگه داشتن نما برای مدتی طولانی می باشد. نانو نما یا همان ضد آب کردن سنگ نما و انواع سطوح روشی است بسیار مناسب برای زیبا نگه داشتن ساختمان برای مدتی طولانی که از تخریب آن نیز جلوگیری می کند. اجرای نانو بر روی نمای ساختمان و ضد آب کردن نما باعث ایجاد لایه ای محافظ بر روی مصالح ساختمان می شود. از جمله مزایای اجرای نانو می توان به عایق بندی نما و افزایش طول عمر مفید نما اشاره کرد. واژه نانو ریشه در زبان یونانی دارد به معنی کوتوله یا قدکوتاه. درواقع تکنولوژی نانو به مطالعه و بررسی خواص و رفتار مواد در مقیاس نانو می پردازد. مواد در مقیاس نانو نسبت به همان مواد در مقیاس بزرگتر رفتار متفاوتی دارند. نقطه ذوب ماده، رنگ، قدرت، واکنش شیمیایی و غیره در اندازه نانو تغییر می کند. تمام مواد از جمله گاز، مایع و جامد می توانند خواص فیزیکی، شیمیایی و بیولوزیکی غیر معمولی را در مقیاس نانو نشان دهند که در مقایسه با خواص همان ماده در اندازه بزرگتر بسیار متفاوت است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

پوشش نانو در نما پوشش نانو در نما، عایق های نما در کرج

درمقیاس نانو بعضی مواد قوی تر هستند یا دارای خواص مختلف مغناطیسی هستند. برخی دیگر  رسانای بهتری برای گرما یا جریان الکتریسیته می باشند. در واکنش های شیمیایی سریع تر عمل می کنند، نور را بهتر منعکس میکنند یا رنگشان در مقیاس نانو کاملا متفاوت است. اجرای نانو نما پس از شستشوی نما باعث می شود لک آب و یا گرد و غبار روی سطح ننشیند و نمای ساختمان برای مدت طولانی تری تمیز بماند. پوشش نانو نما باعث می شود شما به جای شستشوی نمای ساختمان سالی دو بار، هر دو سال یک بار نمای ساختمان را بشویید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.