ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

خرید چسب آب بندی و درزگیر سطوح در گلشهر

خرید چسب آب بندی و درزگیر سطوح در گلشهر : بتن یک ماده‌ ی متخلخل است و اگر به خوبی آب بند نشود، می تواند به مرور زمان مقدار زیادی آب را به خود جذب نماید. این آب جذب شده می تواند حاوی آلودگی ها و مواد شیمیایی مختلفی باشد که باعث تخریب بتن می‌گردد. اگر می خواهید که از عمر طولانی و دوام بالای بتن خود مطمئن شوید، لازم است که آب بندی آن را به صورت استاندارد و مناسب انجام دهید.  چسب بتن از مصالح کاربردی و پراهمیت در صنعت ساخت و ساز است. کاربرد این ماده و افزودن آن به بتن موجب ارتقا کیفیت آن می‌گردد بدین ترتیب که خواص منحصر به فردی مانند: افزایش مقاومت خمشی، کششی و دوام بیشتر را در بتن ایجاد میکند. چسب‌ بتن عموماً ساخته شده از محلول‌هاى کلوئیدى از پلیمرهاى مختلف در آب هستند که مقاومت کششى، خمشى و همچنین دوام بتن را افزایش مى‌دهند. وزن مخصوص چسب بتن در اغلب موارد به میزان 1 گرم بر سانتی‌متر مکعب می‌باشد.  

خرید چسب آب بندی و درزگیر سطوح در گلشهر

این محصول علاوه بر بالابردن قدرت چسبندگی بتن، در ترمیم سطوح بتنی، افزایش مقاومت بتن (بالا بردن استحکام بتن) و اتصال بتن بین ملات جدید و قدیم نیز کاربرد دارد، ولی مهم‌ترین خاصیت چسب بتن‌ افزایش چسبندگی بتن است که‌ کاملاً هموژن بوده و مقاومت کششی، خمشی و همچنین دوام بتن را بالا می‌برد و از ایجاد ترک در بتن و تبله کردن آن جلوگیری بعمل می آورد. آببندی و چسباندن بر روی فلز، پلاستیک، چوب و یا سازه های بتنی انجام میشود که بسته به جنس موادی که میخواهد آببندی شود استفاده از نوع چسب آببند نیز متفاوت خواهد بود. نوعی از چسبهای آب‌بند بر پایه رزین‌های آکریلیکی میباشد. آنها منعطف هستند و دارای الاستیسیته بالایی هستند. آنها قابلیت ترکیب با ملات را دارد و مقاومت دمایی نسبتا خوب یعنی بین ۷۰- تا ۳۵۰ درجه را دارا میباشد. همچنین دربرابر اشعه یو وی و گاز دی اکسید کربن مقاوم هستند. این مواد آب‌بند میتواند با نانومواد ترکیب شود و خاصیت غیر قابل اشتعال و زیست سازگاری را ایجاد کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

عایق آب بندی چسبی عایق آب بندی چسبی، انواع پوشش عایق

مایع آب بندی ماده ای همه کاره در صنعت ایزولاسیون شناخته شده که دارای خاصیت آب بندی بسیار بالا و با ظاهری شیری رنگ بوده که پس ازاستفاده درملات و بروی انواع سازه ها کاملاً بی رنگ همراه با آب بندی 100 درصدی خواهد بود ، این ماده برپایه رزین های آکریلیک با تکنولوژی نانوساخته شده که پس ازاجرا درعمق سازه نفوذ کرده و بافتی نفوذ ناپذیردر مقابل آب و رطوبت ایجاد مینماید وضمن فراهم آوردن امکان تنفسی سازه به راحتی فشارهای منفی ومثبت آب را تحمل مینماید،این ماده الاستیسیته بوده ودر کنار سخت و مقاوم بودن نرمی وانعطاف پذیری بالایی نیز دارد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.