ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

فروش چسب های عایق کاری الاستومری دو جزئی

فروش چسب های عایق کاری الاستومری دو جزئی  : چسب های دو جزئی الاستومری موجود در بازار به صورت نصف محلول پلیمر مایع و نصف پودرهای متشکل از سیلیس و سیمان پلیمری و پلیمرهای ضد آب می باشند. این چسب های دوجزئی به صورت دوغاب تولید می شود و به وسیله قلم نقاشی بر روی استخرهای سیمانی، بتنی، بلوکی و آجری اجرا می شوند. این محصول در قسمت بیرونی استخر نیز قابل اجرا می باشد و از خوردگی فولاد و کربناته شدن بتن جلوگیری می کند. این چسب ها برای استخرهایی که رنگ می شوند، پایه خوبی محسوب می شوند، زیرا چسبندگی لایه چسب دوجزئی و مولکول های رنگ، بافت خوبی را بین رنگ استخر و سطح آب بندی ایجاد می کنند. به منظور اجرای صحیح و بی نقص از این نوع چسب دوجزئی، سطح زیرکار باید عاری از هر گونه چربی، گرد و خاک، ریشه گیاهان و جلبک ها باشد.  

فروش چسب های عایق کاری الاستومری دو جزئی

عایق استخر فرصتی عالی برای افزایش عمر استخرها، کاهش هزینه‌های ماهانه و بهبود تجربه مشتری است. با عایق‌بندی و انتخاب عایق مناسب می‌توان مسائل مربوط به تعمیر و نگهداری را به میزان قابل توجهی کاهش داد. پس اگر صاحب مجموعه‌ای هستید که خدمات استخر و سونا ارائه می‌دهد، باید توجه ویژه‌ای به عایق‌کاری استخر داشته باشید. پلیمر سیمانی انعطاف پذیر پلیمر اصلاح شده، دو جزئی سیمانی است که به صورت مایع استفاده می شود، لایه ای ضد آب برای محافظت از بتن و ملات دارد. انعطاف پذیری، چسبندگی عالی، دوام و قدرت پوشش ترکها از ویژگی های این محصول می باشد. پلیمر سیمانی را می توان در سطوح سیمانی مختلف، سازه های دریایی، عایق بندی زیر زمینها، عایق بندی مناطق مرطوب، سقفها، استخرها، مخازن آب و … بکار برد. از مزایای این محصول می توان به کشش و انعطاف عالی، غیر سمی بودن، استفاده در مخازن آب شرب، چسبندگی عالی و اجرای آسان آن اشاره نمود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

چسب آب بندی دو جزئی چسب آب بندی دو جزئی، پوشش عایق بندی استخر

سیستم های ایزولاسیون متداول، به دلیل ضخامت زیاد لایه و نیز نداشتن انعطاف لازم در اجرای ایزولاسیون کنج ها با دشواری روبرو است، پس از آن نیز به علت روی هم آمدن (Overlap) لایه ها، کنج ها ناهموار  می شوند و از سطح دیوار پشت فاصله می گیرند. این موضوع سبب لزوم افزایش حجم ملات با کاشیکاری دوغابی می شود. سرویس های بهداشتی با محدودیت فضا روبرو می شوند. بار ساختمان بالا می رود. اطمینان از آب بندی کاهش پیدا میکند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.