ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

پوشش های نانو بیرنگ جهت آب بندی بام موزائیکی

پوشش های نانو بیرنگ جهت آب بندی بام موزائیکی : این نوع عایق را می توان در تمام سطوح از جمله پشت بام می توان استفاده کرد، این نوع عایق در مکان هایی مانند ساختمان ها، سوله ها، مساجد، سرد خانه ها ، لوله های آب، کانال های کولر، کانکس ها، سرویس های بهداشتی، روف گاردن و نمای سبز، پی ساختمان ها، سقف های متال و بتن و… استفاده کرد و همچنین این نوع عایق را می توان برای رفع نشتی ایزوگام و یا قیرگونی استفاده نمود.  

پوشش های نانو بیرنگ جهت آب بندی بام موزائیکی

پوشش های نانو فناوری های جدیدی هستند که کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارند. انواع مختلف این پوشش ها در ساختمان سازی برای عایق بندی حرارتی و رطوبتی مورد استفاده قرار می گیرند. پوشش های نانویی که بعنوان عایق رطوبتی بی رنگ استفاده می شوند ، مزایا و معایب خود را دارند. اگر تاریخچه ی ساختمان سازی را مرور کنیم می بینیم که در ابتدا از کاهگل برای عایق بندی منازل قدیمی استفاده می کردند. رفته رفته قیرگونی و سپس ایزوگام ها رایج شدند. در سال های گذشته نسل جدیدی از عایق های رطوبتی بی رنگ روی کار آمده است. که از جمله ی آن ها عایق رطوبتی MCI و عایق رطوبتی الیاف دار هستند. امروزه عایق رطوبتی بی رنگ نانو که تحولی بزرگ در ساختمان سازی محسوب می شود ، رایج و متداول شده است. ناگفته نماند انواع عایق های قدیمی همچنان تولید می شوند اما عایق های رطوبتی جدید به دلیل ویژگی های برتری که نسبت به دیگر عایق ها دارند ، پیشتاز صنعت عایق بندی هستند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش بیرنگ نانو پوشش بیرنگ نانو, عایق پشت بام موزائیکی

اگر به دنبال بهترین رطوبتی پشت بام  هستید و می خواهید برای همیشه از شر نشت آب راحت بشوید استفاده از عایق ده لایه ضد آب سازی را به شما پیشنهاد می دهیم این عایق که با استفاده از چندین محصول قوی عایق کاری اجرا می شود یک لایه فوق العاده محکم بر روی سطح پشت بام ایجاد می کند  که تحت هیچ شرایطی سوراخ نمی شود و به جرأت می توان گفت محکم ترین و بهترین عایق پشت بام است. این عایق با دیتیل و چیدمانی از محصولات مختلف اجرا می شود که هر ریسکی که باعث نشت آب پشت بام شود یک لایه برای جلوگیری از نشت آب پشت بام در این دیتیل تعریف شده است این عایق علاوه بر این که پشت بام شما را آب بندی می کند دارای رنگ بندی متوع و زیبا است که باعث ایجاد یک مزیت و زیبایی بیشتر از قبل برای سطح پشت بام و روف گاردن می گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.