ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

کارایی پنبه نسوز سرامیکی در عایق بندی سطوح

کارایی پنبه نسوز سرامیکی در عایق بندی سطوح : این محصولات از ترکیب الیاف آلومینومی و سیلیکاتی تولید می شوند و در عایق کاری عایق های نسوزی که شکل هندسی خاصی ندارند و همچنین پر کردن منافظ خالی بین عایق ها بکار برده می شوند. لازم به ذکر است این الیاف قابلیت تحمل حداکثر دمای بین 1200 تا 1600 درجه سانتی گراد را دارند و برای دماهای بالاتر مناسب نیستند. از دیگر مزایای این نوع الیاف عایق می توان از مقاومت در برابر شوک های حرارتی و ظرفیت حرارتی بالای آن نام برد. پنبه سرامیکی از مواد اولیه با خلوص بالا و مقاومت ذوب شدن در برابر حرارت بالا دارند. یکی از اصلی ترین ویژگی های آنها پایداری در برابر دمای بالا، وزن سبک و مقاومت در برابر شوک حرارتی هستند.  

کارایی پنبه نسوز سرامیکی در عایق بندی سطوح

این محصول شامل توده ای از الیاف بلند و نسوز سرامیکی با توزیع جهات اتفاقی است، جایگزین مناسب آزبست بوده و از کاربردهای آن می توان به اتصالات انبساطی ،تعمیرات اضطراری و فوری، درزبندی حرارتی دیواره های دیگ های بخار و کوره ها و کاربرد در ساخت مواد کامپوزیتی زمینه پلاستیکی و رزینی اشاره نمود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پنبه نسوز سرامیکی پنبه نسوز سرامیکی, انواع پوشش ضد حریق

برای تولید این پنبه  مراحلی طی می شوند که به آنها می پردازیم:

در مرحله ی اول خاک رس با خلوص بالا، پودر آلومینا، پودر سیلیکا، پودر کروم و سایر مواد دیگر در دمای بالا در یک کوره صنعتی ذوب می شوند تا به مایع تبدیل شوند سپس توسط هوا فشرده شده و به وسیله ی یک دستگاه پیچش به فیبر تیدیل می شوند. درنهایت توسط دستگاه جمع کننده ی پنبه ، پنبه سرامیکی به دست می آید. پنبه فیبر سیلیکات آلومینیومی با استفاده از خاک رس خالص به عنوان ماده ی اولیه توسط کوره ذوب می شوند و سپس توسط دمیدن و یا پیچاندن، فیبر تولید می شود. پنبه سیلیکات از جنس آلومینیم با خلوص بالا، با استفاده از پودر آلومینا سیلیس به عنوان ماده اولیه و سپس در کوره ذوب می شوند و با دمیدن و یا پیچاندن فیبر تولید می شود. کاربردهای معمول پنبه نسوز سرامیکی شامل سیلانت، پر کردن و عایق بندی محیط های با درجه حرارت بالا است. درجه بندی دما بر اساس محصول متفاوت خواهد بود. بر اساس استفاده از مواد اولیه خالص و بهترین تکنولوژی های اسپینینگ در بازار طیف گسترده ای از الیاف بالک (با اسم تجاری پنبه‌نسوز) و خرد شده را در طول های مختلف، قطرهای متوسط و مواد شیمیایی با ویژگی های بهینه شده، ارائه می دهد تا متناسب با کاربردهای متنوعی باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.