ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

کاربرد عایق های الاستومری در عایق بندی لوله ها

کاربرد عایق های الاستومری در عایق بندی لوله ها : ساختار عایق الاستومری لوله ای به دلیلِ سلول بسته بودنِ پلیمری، در برابر نفوذ بخارآب، رطوبت، گردوخاک و تجمع انواع باکتری ،کپک و...بسیار مقاوم و نفوذناپذیر است.اما عایق پشم شیسه بخاطر ساختار متخلخل و فیبری در برابر نفوذ رطوبت،بخار آب و... مقاومت کمتری دارد و با نفوذ و سرایت بخارآب و رطوبت به ساختار عایق پشم شیشه راندمان عایق به حداقل میزان افت می یابد.  از آنجا که ساختار عایق الاستومری لوله ای بصورت به هم پیوسته،یکپارچه و دوستدار محیط زیست است هیچگونه پارگی و ریش ریش شدن در ساختار عایق الاستومری لوله ای در اثر عوامل فرساینده مشاهده نمی شود و اثری از عوارض زیست محیطی پس از کاربرد عایق الاستومری لوله ای مشاهده نمی شود.  

کاربرد عایق های الاستومری در عایق بندی لوله ها

اما در مقابل، کاربرد عایق پشم شیشه بخاطر پراکنده شدنِ ذرات پشم شیشه بر اثر فرسایشات اولیه می تواند باعث بروز بیماری های ریوی و حتی سرطانی شود.به همین دلیل کاربرد عایق الاستومری لوله ای نسبت به عایق پشم شیشه بیشتر توصیه می گردد و در صورتیکه به هر دلیل مجبور به استفاده از پشم شیشه باشیم استفاده از ماسک و لباس مخصوص از الزامات می باشد.  عایق لوله ای کالایی است که با استفاده از آن می توانیم به راحتی لوله های تاسیساتی و لوله های موتورخانه ای را عایق کنیم. عایق لوله ای الاستومری در نوع خود محصولی منحصر به فرد و پر کاربرد می باشد. عایق لوله ای مقاومت بسیار بالایی دارد و همچنین بهترین گزینه برای عایق کاری لوله های تأسیساتی می باشد. عایق الاستومریک در ابعاد و ضخامت های مختلفی برای محیط های داخلی و خارجی تولید و عرضه می شود. با عایق کردن تأسیسات با استفاده از عایق الاستومری لوله ها را در برابر یخ زدگی و هر گونه آسیبی تجهیز می کنیم. یکی از حسن های عایق لوله ای الاستومری نصب آسان و راحت آنها می باشد. عایق الاستومری لوله ای سبب جلوگیری از هدر رفت انرژی در تاسیسات ساختمان های اداری و تجاری می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید. 

بهترین عایق الاستومری بهترین عایق الاستومری، انواعدفوم عایق بندی

عایق الاستومری لوله ای جزء عایق های حرارتی و برودتی محسوب می گردد که مانع از چگالش در لوله های آب سرد شده و از یخ زدگی آنها جلوگیری بعمل می آورد.همچنین در سیستم های گرمایشی مانع از کاهش دما و گرما می گردد.عایق های لوله ای الاستومری، از زنگ زدن لوله های فلزی در شرایط جوی ممانعت می کنند.این عایق ها موجب صرفه جویی انرژی در سیستم های سرمایشی، گرمایشی و تهویه می گردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.