ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

بهترین عایق حرارتی پاششی پلی یورتان در کرج

بهترین عایق حرارتی پاششی پلی یورتان در کرج : برای تزریق پلی یورتان که عموما در ساختمان های مسکونی و صنعتی یا کارگاه های مختلف از جمله عایقکاری مرغداری نیز کاربرد دارد، باید از دستگاه مخصوص تزریق فوم پلی یورتان استفاده شود. عایق پلی یورتان فشرده نیز که در واقع بهتر است آن را فوم فشرده پلی یورتان بنامیم در موارد متعددی به منظور عایقکاری منازل مسکونی و صنعتی و به شکل انواع ماستیک به کار می رود. همچنین به دلیل عدم جذب رطوبت و مقاومت بسیار مناسب در برابر نفوذ حرارت و یا سرما، برای عایقکاری دیوارهای بیرونی ساختمان نقش بسیار موثری دارد.  

بهترین عایق حرارتی پاششی پلی یورتان در کرج

از متداول ترین نوع عایق پلی اورتان عایق پاششی است که این فوم نوعی عایق ساختمانی است که در دیوارها و سقف ها و درزها و منافذ باز و دیگر بخشهای ساختمان و همچنین برای حفظ گرما در زمستان و سرما در تابستان استفاده می شود. در نوع سلول بسته آن میتوان یه عنوان عایق صدا و رطوبت و عایق حرارتی از آن استفاده نمود.این عایق متشکل از موار پلی یورتان و ایزوسیانات (چسب) می باشد که به هنگام اسپری با هم ترکیب شده و فوم عایق را تشکیل می دهند. این عایق پلیمری از ایزوسیانات و ترکیبهای هیدروژن دار است که بسیار سبک می باشد. هدایت حرارتی این عایق نسبت به عایق های دیگر بسیار کمتر است . به عبارتی این عایق عمل مویرگی ندارد ورطوبت طبیعی در ساختمان ها منجر به افزایش هدایت حرارتی آن نمی شود. این امر باعث می شود که هدر رفت انرژی در ساختمان به حداقل برسد. این عایق دارای دو نوع سلول است یکی سلول بسته و دیگری سلول باز .سلول باز به دلیل وجود فضاهای خالی  پتانسیل جذب اصوات را دارد و این باعث می شود که عایق پلی یورتانی که دارای سلول های باز بیشتری است برای استفاده به عنوان عایق صوتی مناسب تر باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید. 

عایق حرارتی پاششی عایق حرارتی پاششی, انواع فوم عایق بندی

عایق پلی یورتان با روش های مختلفی به شکل تزریق یا پاشش ویا قالب های مشخص انجام می گیرد و روش هایی که برای عایق بندی ساختمان به منظور حفظ حرارت موجود برای مثال در عایقکاری مرغداری ها و یا به شکل خاص عایق صوتی  انجام می گیرد همچنین در صنایع پزشکی و تولید انواع اعضای دائم پیوندی از قبیل قلب و کلیه مصنوعی یا داروهای مختلف نیز کاربرد فراوانی دارد. با این تفاسیر عایق پلی یورتان از هر نظر کاربردی و دارای اهمیت است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.