ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

نوار عایق سرجوش آب بندی لوله خطوط انتقال نفت

نوار عایق سرجوش آب بندی لوله خطوط انتقال نفت :  تولید کننده و فروش مستقیم نوارهای عایق لوله و پرایمر برای جلوگیری از خوردگی و پوسیدگی لوله در کلیه شرایط محیطی و عایق حرارتی با قابلیت ارتجاعی و چسبندگی عالی به دلیل استفاده از مواد بوتیل که به هیچ عنوان در رطوبت و قرارگیری در معرض آب خواص خود را از دست نمی دهد. نوارهای سیاه , سفید و سرجوش با عرضه ای 2 اینچ , 4 اینچ , 6 اینچ و 8 اینچ با قیمتی نازلتر از محصولات مشابه خارجی و داخلی از دیگر تولیدات این مرکز نوارهای پرایمر از جنس PVC بوده که در عایق کاری لوله های کولر گازی و لوله های آب کاربرد دارد. این دسته از نوارها دارای مقاومت در خوردگی و UV می باشد.  

نوار عایق سرجوش آب بندی لوله خطوط انتقال نفت

نوار سرجوش کیفیت بسیار بالایی دارد و از مقاومت خیلی خوبی برخوردار است که این دو ویژگی مهم از مزایای این محصول می باشد. نوار سرجوش لوله در خطوط نفت و گاز ، خطوط لوله آب و فاظلاب به عنوان عایق حرارتی نقش بسیار مهمی دارد. وزن این نوار 25 الی 30 کیلو گرم می باشد و هر کارتن این محصول تشکیل شده از 36 حلقه نوار سرجوش می باشد. لوله های فلزی که برای خطوط انتقال آب و گاز استفاده می‌شود در معرض صدمات و آسیب های مکانیکی و شیمیایی مختلف از قبیل خوردگی های اسیدی، بازی، اکسایش، پوسیدگی، قرار گرفته و یکی از راه حلهای موجود برای پیشگیری از آسیب لوله ها استفاده از نوار پرایمر می باشد. همچنین این نوار ها محافظ لوله ها در شرایط آب و هوایی نامناسب چون رطوبت زیاد بوده و باعث دوام عمر ساختمان و لوله کشی می‌شود. عایق سرد , عایق گرم , نوار آلتن , نوار کنوسا , نوار نیاشیمی , پرایمر , ریکم , دنزو , عایق مایع اجناس فوق در سایز و متریال های استاندارد با برند های مختلف قابل عرضه میباشد. خوردگی فلزات یکی از مشکلات انتقال سیالاتی مثل آب در تاسیسات است که یکی از راههای برطرف کردن آن عایق کاری با چسب و نوار پرایمر است. در مصارف فشار قوی، برای جلوگیری از زنگ زدن لوله های زیر کار، بوسیله عایق پوش کردن لوله ها و یا حفاظت کاتدی توام با عایق پوش کردن انجام می گیرد که عایق پوش کردن لوله ها نیز به دو روش سرد و گرم انجام می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

نوار سرجوش لوله نوار سرجوش لوله، عایق بندی انواع لوله

پس از نصب لوله ها و جوش کاری یک خط و لوله باید تمام قسمت های مربوط به سرجوش ها و نقاط اتصال همین طور خود خط لوله نوار عایق پیچی شده شود. این مرحله معمولا قبل از قرار دادن لوله در کانال انجام می شود. پس از اطمینان از سلامت اتصالات محل های جوشکاری بر روی لوله ها ماده ای پلیمری که به چسب یا رنگ پرایمر مشهور است ، بر روی تمام اتصالات محل های جوش نیز نوار سرجوش کشیده می شود. گاهی به انواع نوار سرجوش وخطی ، نوار آلتن و یا نوار شایک نیز گفته می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.