ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

بهترین مواد جهت آب بندی بام سبز و روف گاردن در کرج

بهترین مواد جهت آب بندی بام سبز و روف گاردن در کرج : غشای ضد آب مهم‌ترین قسمت در آب بندی سقف روف گاردن است. متریال غشا باید به عنوان ویژگی اصلی خود توانایی جلوگیری از ورود رطوبت به تاسیسات زیرین را داشته باشد. این عنصر کلیدی باید در طراحی سیستم بر نوع گیاه و طرح کلی بام سبز اولویت داشته باشد. غشا به عنوان یک لایه ضد آب دائمی استفاده می‌شود که باید شرایط سختگیرانه طراحی باغ بام را برآورده ‌کند. ضروری است که غشا از بالاترین استانداردهای متریال برخوردار باشد.  

بهترین مواد جهت آب بندی بام سبز و روف گاردن در کرج

روف گاردن یا بام سبز به محیط های سبزی که در پشت بام ها ایجاد می شوند گفته می‌شود. درست است که زیبایی منحصر به فردی به ساختمان شما می بخشند اما در صورتی که اصول درست عایق بندی روف گاردن را به درستی انجام ندهید باعث ایجاد مشکلاتی از جمله ورود آب به داخل ساختمان، از بین رفتن عایق رطوبتی پشت بام و خسارت های پس از آن خواهد شد. ساخت بام سبز از دو فاز مهم اعم از سیستم ضد آب و مجموعه باغ تشکیل شده است. موفقیت نهایی در اجرای روف گاردن تا حد زیادی به طراحی و نصب مناسب هر دوی این فازها بستگی دارد. سه عنصر مهم در طراحی سیستم آب بندی سقف روف گاردن به شرح زیر هستند:

  1. پشتیبانی از وزن اضافه شده به ساختمان
  2. یکپارچگی غشا و سیستم ضد آب
  3. محل و اندازه زهکش‌های سقف

غشای ضدآب پایین‌ترین لایه بام سبز است، یا به عبارتی اولین لایه‌ای است که بعد از کف تمام شده سقف اجرا می‌شود. غشا را می‌توان به روشی معکوس یا محافظت شده استفاده کرد. تحقیقات نشان داده‌اند که غشاهای معکوس به دلیل دوام بیشتر از غشای محافظت شده مناسب‌تر هستند. تعدادی از عوامل وجود دارند که می‌توانند به غشای ضد آب آسیب برسانند، مانند نفوذ ریشه، ابزار باغبانی که باعث آسیب مکانیکی می‌شود و موارد دیگر! بنابراین سیستم غشایی باید با دوام و با کیفیت باشد. مواد غشای سقف در تماس مستقیم با عناصر هوازدگی از جمله باد، خورشید، باران، یخ، برف و غیره قرار دارند. معمولاً عمر این مواد ۱۰ تا ۲۰ سال است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی بام سبز عایق رطوبتی بام سبز، اجرای عایق روف گاردن

خصوصیات مهم عایق بندی در آب بندی سقف روف گاردن کمی متفاوت از سیستم‌های سقف معمولی است. مهم‌ترین خاصیت عایق این است که از دوام کافی برای مقاومت در برابر وزن زیاد در سطح برخوردار است. عایق باید توانایی مقاومت در برابر تخریب این بارها را داشته باشد. عایق باید به دلیل قرار گرفتن مداوم در معرض رطوبت که تحت تأثیر آن قرار می‌گیرد، از نظر سازه‌ای و نه از نظر حرارتی مقاوم باشد. وزن آن باید سبک بوده و نصبش آسان است. کف پلی استایرن اکسترود صلب (پلی استایرن) اغلب به عنوان متریال اصلی عایق استفاده می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.