ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

بهترین عایق رطوبتی رنگی دیوار سیمانی در گوهردشت

بهترین عایق رطوبتی رنگی دیوار سیمانی در گوهردشت : برای عایق کاری دیوار های باران گیر و نما های سیمانی دو نوع عایق وجود دارد هم عایق سفید و هم عایق بی رنگ برای نما های سیمان شسته که با قلمو مو و پمپ های پاششی امکان اجرا دارند و صد درصد ضد آب می شوند .این عایق ها انعطاف پذیری بالایی دارند و در برابر ترک های دیوار مقاومت دارند و وزن سبکی دارند و در برابر گرمای شدید و سرما و باران های اسیدی و اشعه uv مقاومت دارند . عایق رطوبتی پلیمری انواع مختلفی دارد. سطوح مختلف ساختمانی از جمله پشت بام، دیوار بیرونی ساختمان، ورق‌های فلزی مانند شیروانی و ساندویچ پانل، سنگ، سرامیک، آجر، مخزن آب، استخر، کاهگل، کانال و اچ وک، سرویس‌بهداشتی و… عایق رطوبتی مخصوص خود را دارند. عایق رطوبتی پلیمری با توجه به شرایط مختلف اجرایی دارای انواع متفاوتی می‌باشد.  

بهترین عایق رطوبتی رنگی دیوار سیمانی در گوهردشت

از انواع عایق رطوبتی می‌توانیم به عایق رطوبتی نانو، عایق مخصوص ساندویچ پانل، عایق پایه سیمانی، عایق دیوار باران‌گیر، عایق استخر، عایق شفاف و… اشاره کنیم که باتوجه به نوع کاربری، سطح و محل اجرا انتخاب آن برای هر کارفرما متفاوت است. گروت اپوکسی دارای کارآیی، مقاومت مکانیکی و شیمیایی بسیار زیاد است و برای کارهای تعمیراتی و نصب تجهیزات که نیاز به فروش رساندن سریع دارد، کاربرد دارد. برتری گروت اپوکسی نسبت به گروت‌های سیمانی شامل بهره برداری بسیار سریع، مقاومت شیمیایی عالی، چسبندگی فوق‌العاده به صفحه از یک سو و به پی از سوی دیگر، مقاومت خمشی و کششی زیاد و مدل الاستیسیته زیاد. نوعی عایق آکریلیکی ضد آب می باشد که به شکل مایع و در رنگ بندی های مختلفی تولید و عرضه میگردد،این عایق مثل رنگ  با استفاده از قلم مو و غلطک و دستگاه های پاشش بر روی دیوار اجرا می شود و پس از خشک شدن یک لایه انعطاف پذیر بر دیوار دیوار ایجاد می کند و در برابر ترک های ساختمان نیز مقاوم است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

رنگ عایق رطوبتی دیوار رنگ عایق رطوبتی دیوار، عایق رطوبتی دیواری

وجود رطوبت در دیوارهای گچی موجب ترک خوردن و تبله شدن دیوار خواهد شد. همچنین بعد از خشک شدن این رطوبت نیز، ظاهر دیوار ها به حالت قبلی بر نخواهد گشت و دچار ترک شده و تاول های ایجاد شده بر روی دیوار باقی می ماند. وجود رطوبت در دیوار باعث حل شدن نمک در درون رطوبت و ایجاد شوره و سفیدک در دیوارها خواهد شد. قیمت انواع عایق رطوبتی با توجه به شرایط آب‌وهوایی، میزان مصرف متریال، سطح محل اجرا، نوع کاربری محل عایق بندی، رنگ انتخابی و… متفاوت است.  قیمت انواع عایق رطوبتی با یکدیگر متفاوت است و با توجه به نوسانات ارزی در حال تغییر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.