ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

خرید عایق نسوز حرارتی برای سقف ساختمان‌ها

خرید عایق نسوز حرارتی برای سقف ساختمان‌ها : عایق نسوز ماده‌ای است که در برابر حرارت و شرایط محیطی مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد، این مواد اغلب از جنس سرامیک و غیر فلزی هستند؛ عایق‌های نسوز دارای نقطه ذوب خاصی نیستند و با توجه به نوع آن‌ها و دمایی که می‌توانند تحمل کنند، دارای نقطۀ نرم شدن هستند به این صورت که تا رسیدن به یک دمای خاص کیفیت اولیۀ خود را از دست داده و شروع به نرم شدن می‌کنند. پایداری عایق در برابر تغییرات فیزیکی و شمیایی و همچنین نیرو‌های مکانیکی از قبیل سایش، خوردگی و فشار آن‌ها را برای استفاده در صنایع مختلف مناسب می‌کند. لازم است در هنگام خرید و استفاده از عایق نسوز مدلی انتخاب شود تا پایداری لازم را در دمای اعمال شده حفظ کند و دچار نرم شدگی نشود.  

خرید عایق نسوز حرارتی برای سقف ساختمان‌ها

از آن‌جایی که عایق نسوز به‌صورت محصولی با خلوص بالا تولید می‌شود، مقاومت آن در برابر نیروی کششی بسیار بالا می‌باشد. عایق نسوز با استفاده از ترکیبات گوناگونی تهیه می‌شوند، برای مثال از کربن، سیلیسیم، منیزیم، آلومینیوم، زیرکونیوم و کروم برای تولید اکسید مناسب عایق نسوز استفاده می‌شود. استفاده از عایق می‌تواند مصرف و هدر رفت انرژی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. عایق نسوز در صنایع مختلف و برای اهداف متفاوتی استفاده می‌شود. از جمله کاربردهای این محصول صنعتی، استفاده در سطح‌های مختلف کوره‌های با حرارت بالا، عایق سقف برای کوره‌های پوششی، عایق پوسته‌های ریخته‌گری، عایق رولرهای مورد استفاده در کوره‌های حرارتی، عایق کوره‌ها، تغییر شکل دهنده‌ها و لوله‌های حرارتی مورد استفاده در صنایع پتروشیمی است. مهم ترین بازار عایق حرارتی نسوز، بازار داخلی است که به دلیل اینکه تولید کننده باید بتواند سهم مناسبی از بازار داخل را به خود اختصاص دهد، قیمت عایق حرارتی نسوز در داخل کشور را باید گران‌تر از خارج آن دانست اما از دیگر عواملی که در این میان اهمیت دارند می تواند به جنس عایق حرارتی نسوز استفاده شده اشاره کرد که این مورد هم در قیمت عایق حرارتی نسوز تاثیر گذار است.قیمت عایق حرارتی نسوز در ایران از بازار جهانی پایین تر است بنابراین بهترین گزینه برای خرید عایق حرارتی نسوز و قیمت عایق حرارتی نسوز مناسب به شمار می آید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی نسوز عایق حرارتی نسوز، خرید پوشش حرارتی

عایق سرامیکی داری شکل پذیری بالایی است که همین مورد باعث می شود در صنایع مختلف به راحتی مورد استفاده قرار گیرد. کوره های فلزی یکی از مکان هایی است که این عایق در آن به کار می رود. همچنین برای ایجاد انواع عایق های نسوز کوره القایی و الکتریکی، لوله های صنعتی و درزگیری انواع داکت های پتروشیمی، می توان از عایق سرامیکی استفاده نمود. این مدل از عایق حرارتی نسوز قیمت مناسب تری نسبت به هم خانواده هایش دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.