ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

کنترل رطوبت منفی با عایق پودری کریستال شونده

کنترل رطوبت منفی با عایق پودری کریستال شونده  : کریستال شونده (کنترل رطوبت منفی) پودری با خاصیت آب بندی است که پس از اجرا روی سطح با نفوذ موثر و ایجاد کریستال های سیمانی در سازه هایی که دچار نفوذ آب منفی به صورت یکپارچه هستند، کاربرد دارد. این پودر که بر پایه سیمان و فیلرهای معدنی QR و با بهره گیری از تکنولوژی نانو ساخته شده است، پس از ترکیب شدن با آب در سطوح بتنی یا سیمانی نفوذ کرده و با ایجاد واکنش شیمیایی در روزنه ها و حفره های بتن، تشکیل کریستال هایی مقاوم در برابر ورود نم و رطوبت می­نماید. این محصول تنها یک پوشش سطحی نیست، بلکه در اثر واکنش اجزا تشکیل دهنده آن با رطوبت و آب، ساختاری یکپارچه و فشرده با بتن ایجاد می نماید و بعنوان یکی از سیستم های کمکی در صنعت آب بندی و محافظت سازه های بتنی کاربرد دارد.  

کنترل رطوبت منفی با عایق پودری کریستال شونده

از جمله نکات حائز اهمیت در هنگام آب بندی، توجه به آب بندی "فشار مثبت" یا "فشار منفی" است. رویکردهای متفاوتی برای آب بندی رطوبتی وجود دارد. روش های ساخت و ساز  تا حدی به مشخص کردن انواع سیستم های عایق بندی (فشار مثبت یا منفی) کمک می کند و  استراتژی کلی آب بندی رطوبتی را تعیین کند.  عایق کاری سازه ای به ۳ دسته تقسیم می شود :
۱- حفاظت از نشت آب به خارج از سازه
۲- حفاظت از تخلیه و نشت آب به داخل سازه
۳ - حفاظت سرتاسری ویکپارچه سازه .

عایق فشار منفی بتن عایق فشار منفی بتن، عایق رطوبتی نفوذگر

در صورت مشاهده ی هر یک از حالات مختلف نشتی آب، حالات عایق بندی زیر پیشنهاد میشود.

  • عایق بندی فشار مثبت
  • عایق بندی فشارمنفی
  •   عایق بندی یکپارچه.

مزایا کریستال شونده (کنترل رطوبت منفی) :

قابل استفاده درساخت بتن و ملات آب بند، تنوع در اجرا (شاتکریت، قلمو و پیستوله)، جلوگیری از نفوذ رطوبت  منفی، مقاوم در برابر مواد شیمیایی، ممانعت از تجزیه و تخریب بتن در مقابل هوازدگی، عدم اختلال در سیستم تنفس سازه ای، دارای خواص دائمی محافظتی به واسطه ایجاد سیستم زنده آب بندی (همواره درحال واکنش با آب و آهک موجود در سیمان)، قابلیت اجرا در انواع سطوح سیمانی و بتنی حتی سطوح ناهموار، عدم نیاز به هیچگونه پرایمر و زیرسازی (وجود سطح غیر صیقلی و تمیزکافی است)، دارای عمق نفوذ بالا در سطح بتن، دارای تاییدیه از آزمایشگاه های تحت نظر وزارت بهداشت جهت استفاده در مخازن آب شرب. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.