ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

آب بندی و عایق کاری سطوح بام توسط واترسیل رنگی

آب بندی و عایق کاری سطوح بام توسط واترسیل رنگی : واترپروف مایع به صورت یک ماده رقیق در دسترس است و توسط برس یا غلتک به سطح مورد نظر اسپری می شود که در تماس با هوا، یک عایق رطوبتی ضخیم را تشکیل می دهد. مزیت اصلی این محصول کاربرد ساده آن است و پیمانکار می تواند مساحت بیشتری را در عرض یک روز بپوشاند. این واترپروف باید با ضخامت مناسبی استفاده شود، زیرا غشای نازک تر به راحتی می تواند تجزیه گردد. میزان مصرف نانو عایق رطوبتی سفیـد بسته به میزان تخلخل سطوح زیـر کار و ناهمواریها قابل محاسبه می باشد. اما به طور معمول در هر متر مربع 700 گرم تا یک کیلوگرم محصول عایق سفید برای پوشش یک لایه کافی است. این عایق بهترین جایگزین برای پوشش سنتی قیر و انواع عایق رطوبتی دیگر برای عایق‌بندی سقف و حمام است.  

آب بندی و عایق کاری سطوح بام توسط واترسیل رنگی

روش سنتی آب بندی سقف و حمام استفاده از پوشش قیر است. مسائلی از جمله ماندگاری کم، عمر کوتاه و عدم انعطاف پذیری و مقاومت کم در برابر شرایط آب و هوایی، تغییرات نور خورشید و دما، هزینه‌های بالای نگهداری و تعمیرات و سایر مشکلات فنی، عملیاتی و زیست محیطی پوشش قیر باعث جایگزینی عایق سفید به جای این پوشش سنتی شده است. برای عایق کاری پشت بام هایی با سطوح سیمانی و بتنی باید از عایق های سفید و رنگی نانو مازستا استفاده نمود.این مواد به دلیل دارا بودن غلظت مناسب و نسبتا بالا،جذب سطح نشده و پس از خشک شدن لایه ای از لاستیک فشرده بر روی سطح ایجاد کرده که به دلیل چسبندگی بالا ، به سطح پشت بام چسبیده و آن را آب بند مینماید.و بعلت دارا بودن خاصیت کشسان عایق پشت بام، در برابر نشت سطحی و ترک های احتمالی پشت بام مقاومت می نماید. عایق کاری پشت بام برای سطوح پشت بام هایی با این مشخصات میبایست از عایق های بی رنگ یا اصطلاحاً کریستالی استفاده نمود به دین نحو که ابتدا مواد غلیظ بی رنگ را به دلیل داشتن غلظت بالاتر نسبت به مواد بی رنگ رقیق ، بر روی بندکشی ها اجرا و پس از خشک شدن آن ، مواد بی رنگ رقیق را روی کل سطح پشت بام به صورت آب و جارو اجرا می کنیم. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

نانو عایق واترسیل نانو عایق واترسیل، پوشش های عایق کاری رطوبتی

عایق پشت بام نانو (عایق بام)، یک عایق رطوبتی دو جزئی است که به عنوان یک غشای سیال سرد اجرا بر پایه سیمان پلیمری و دیسپرسیون­‌های استایرن آکریلیکی با قابلیت انعطاف‌پذیری و کشسانی بالا، جهت آب‌بندی تمامی سطوح بتنی و غیر بتنی کاربرد دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.