ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

انواع عایق رزینی اپوکسی جهت سطوح بتنی و موزاییکی

انواع عایق رزینی اپوکسی جهت سطوح بتنی و موزاییکی : کفپوش اپوکسی با توجه به ساختار منحصر به فردی دارد مقاومت بسیار بالایی در برابر مواد شیمیایی برای شما ایجاد خواهد نمود. نوع ترکیبات به کار رفته در ساخت اپوکسی به گونه ‌ای هستند که در برابر تنش های وارده به خوبی عمل کرده و وضعیتی متفاوت نسبت به سایر کفپوش ها برای شما به وجود خواهد آورد. با توجه به این که اپوکسی به عنوان یک پلیمر شناخته می شود که در برابر گرما به شدت سخت شده و از دو عضو فعال ساز رزین و سخت کننده ایجاد می شود، برای اجرا کردن آن به خوبی این دو جز را مخلوط کرده و با طی مدت زمانی خاص می ‌توانید یک پیوند شیمیایی ایده‌ آل و قوی ایجاد نمایید. در واقع رزین به کار رفته در ساخت اپوکسی کف از نوع پوکساید بوده که با ترکیب شدن به همراه پلی آمید برای رنگ ها و سیکلومین برای چسب ها به خوبی می تواند یک محصول ایده آل با کاربردهای مختلف برای شما به وجود بیاورد.  

انواع عایق رزینی اپوکسی جهت سطوح بتنی و موزاییکی

نوع طراحی و ساخت اپوکسی کف به گونه ‌ای است که شما می توانید در فضاهای مختلف و برای کاربردهای گوناگون از آن ها بهره ببرید. امروزه شما در کارخانجات و کارگاه ها می توانید از اپوکسی با کیفیت و مقاومت بسیار بالا استفاده نمایید. علاوه بر این نوعی از اپوکسی ها جهت نصب و بهره برداری در مکان ‌هایی مانند مجتمع های تجاری، فروشگاه ها و مراکز خرید به بهترین شکل می توانند عمل نمایند. این نوع اپوکسی کف که دارای خواصی مانند زیبایی ظاهری و براقی هستند، در این مکان ها می توانند جلوه ای زیبا و منحصر به فرد برای شما ایجاد نمایند. جهت اطلاع از فروش محصولات عایق کاری سطوح با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

اپوکسی در کف سالن اپوکسی در کف سالن، اجرای عایق کف

همانگونه که عنوان کردیم امروزه در مکان های مختلف می توانید از انواع کفپوش ها استفاده نمایید. استفاده از هر کفپوش بر اساس نوع سازه و کاربردی که دارد مانند محوطه های ورزشی، ساختمان ‌ها و اماکن تجاری، مسکونی، پارکینگ های عمومی، صنایع خودرو سازی، صنایع فولاد و صنایع تولید مواد آرایشی بهداشتی می ‌تواند با تفاوت ‌هایی همراه شود.  با این حال پیشرفت در زمینه معماری و ساخت مصالح موجب شده که امروزه شما بتوانید از نوعی کفپوش با کیفیت بالا در تمام این زمینه ها استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.