ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

استفاده از انواع عایق های صوتی در استودیوهای ضبط صدا

استفاده از انواع عایق های صوتی در استودیوهای ضبط صدا : استفاده از این عایق برای جلوگیری از ورود و خروج صدا صورت می گیرد و در ساختمان سازی از انتقال صدا از طبقات بالا و پایین جلوگیری به عمل می آورد. توجه به انتخاب صحیح نوع عایق با توجه به فضای مورد نظر و کاربری آن از نکات مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. اگر شما از جمله افرادی هستید که به عنوان ساختمان ساز مشغول به کار بوده و یا به تازگی قصد بازسازی خانه خود رادارید، بهتر است به این نکته در هنگام ساختمان توجه داشته باشید و نسبت به استفاده از آن در ساختمان اقدام نمایید. اگرچه در ابتدا ممکن است انجام این کار هزینه بر باشد، اما بدون شک از انجام آن پشیمان نخواهید شد. مشورت با یک متخصص می تواند در این زمینه به شما کمک کند.  

استفاده از انواع عایق های صوتی در استودیوهای ضبط صدا

اصل مهم دیگری که در عملکرد عایق صوتی بسیار تاثیر دارد این است که این مواد باید به صورت لایه ها یا پارت های جدا جدا در کنار یکدیگر قرار گیرند. ترکیب این مواد و داشتن تنها یک لایه بسیار اشتباه است. صدا به صورت مرتعش و لرزاننده منتقل می گردد. برای جلوگیری از نفوذ صدا باید از این ارتعاش جلوگیری کرد و دلیل اینکه تاکید می گردد که متریال متفاوت در عایق صوتی نباید  ترکیب گردد و به باید به صورت لایه ای در کنار یکدیگر قرار گیرد این است. پس عایق صدا باید از چندین نوع متریال با ساختاری متفاوت تولید گردد و نباید این متریال با یکدیگر ترکیب گردد. همان گونه که گفته شد با توجه به نوع کاربری باید نمونه ای مناسب از عایق های صوتی را انتخاب و مورد استفاده قرار داد. برای مثال استفاده از عایق های شانه تخم مرغی برای استفاده در استودیوهای ضبط صدا بسیار مناسب می باشد. چرا که این عایق قادر به جدب اصوات با فرکانس بسیار بالا می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

عایق صوتی سقف آپارتمان عایق صوتی سقف آپارتمان، عایق بندی صوتی منازل

فوم XPS از دیگر عایق هایی است که استفاده از آن به عنوان عایق سقف و دیوار امکان پذیر می باشد. از ویژگی های بارز این عایق می توان به سبک بودن آن نسبت به سایر عایق های اکوستیک اشاره کرد. اصواتی که از فرکانس پایینی برخوردار هستند، عموما در گوشه اتاق قرار می گیرند. استفاده از بیس گیر گوشه، نمونه ای از بهترین انواع عایق صوتی برای قرار دادن در گوشه اتاق و جذب اصوات با فرکانس پایین می باشد. استفاده از این عایق در استودیوهای ضبط صدا بسیار مناسب می باشد. فوم های هرمی نمونه ای دیگر از عایق های صوتی است که می توان مورد استفاده قرار داد. این عایق نمونه ای از عایق هایی است که می توان که برای نصب بر روی سقف بسیار مناسب می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.