ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

خدمات محافظت از سقف های بتنی توسط پوشش های ضد آب

خدمات محافظت از سقف های بتنی توسط پوشش های ضد آب : حفاظت ساختمان ها در برابر رطوبت، در تمام دوران تاریخ دغدغه ذهنی بشر بوده است. زیرا آدمی از ابتدا مجبور بوده که محل سکونت خود را در مقابل بارندگی و رطوبت با عایق و پوشش محافظت کند. بی تردید قیر با خاصیت استثنایی آب بندکنندگی ، از مهم ترین کشفیات در دوران باستان بوده است. گمان می رود واژه قیر بابلی یا ایلامی باشد زیرا آن ها قیر را به جای ملات برای آب بندی ساختمان های خود مصرف می کردند. در ایران، از دیرباز در مناطق پر بارش، بام شیب دار و در مناطق کم بارش، بام افقی می ساختند. بام افقی با کاهگل آب بندی می شده بدین ترتیب که خاک و کاه و آب را خوب مخلوط کرده و ورز می دادند سپس بر روی بام به صورت یک لایه پهن می کردند.  

خدمات محافظت از سقف های بتنی توسط پوشش های ضد آب

هنگامی که به دنبال روش هایی برای محافظت از یک سقف بتنی هستیم، پوشش ضد آب را به عنوان مهمترین قسمت یک سیستم سقف در نظر میگیریم زیرا کلید نگهداری از یک ساختمان محسوب می شود. انواع مختلف سیستم های پوششی در بازار وجود دارد، بنابراین لازم است که تفاوت های آن ها را بشناسیم تا سیستم مناسب و درخوری برای نیازهای ساختمانی شما فراهم شود. عایق های ضد رطوبت در انواع مختلف برای سقف های بتنی و یا برای مصرف کننده خانگی تولید می شود.  نخستین شرطی که در زمان انتخاب نوع ایزوگام مهم است، سازگاری بین سطح سقف موجود و محصول مورد استفاده می‌باشد. توجه به نوع سیستم قبلی و سپس انتخاب سیستم جدید نیز بسیار مهم خواهد بود به عنوان مثال ایده بدی است که از اورتان روی یک سطح که قبلا با الاستومریک اکریلیک پوشانده شده است، استفاده کنید. حلال موجود در اکثر پوشش‌های اورتان، باعث ایجاد خطر در پوشش سقف می‌شود. در یک مثال دیگر، سقف‌هایی که از قبل با سیلیکون پوشانده شده‌اند، پوشش‌های دیگر را قبول نمی‌کنند. زیرا سطح سیلیکون چسبندگی را مسدود می‌کند، نکته‌ای که وجود دارد این است که برای نصب ایزوگام در سقف، لازم است که بستر و پایه آن تمیز و مناسب باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

پوشش ضد آب سقف پوشش ضد آب سقف، انواع عایق رطوبتی بام

پوشش سقف تخت همیشه بدان معنی نیست که سقف ضد آب خواهد شد. بسیاری از پوشش‌ها تنها برای محافظت از لایه سطحی سقف در برابر اثر تخریب تابش اشعه‌های مضر خورشید می‌باشد و سبب می‌شود تا عمر آن طولانی‌تر شود. لازم است که مدیران ساختمان‌ها، نه تنها برای افزایش طول عمر لایه‌های سطح در سقف ساختمان‌ها، بلکه برای ضد آب ساختن آن و تخلیه آب از اطراف آن چاره بیندیشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.