ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

اجرای آب بندی انواع نماهای سیمانی توسط پوشش های جدید

اجرای آب بندی انواع نماهای سیمانی توسط پوشش های جدید : به‌طورکلی روش‌های زیادی برای عایق‌کاری و آب‌بندی نمای ساختمان وجود دارد که واترپروف نما یکی از کاراترین روش‌ها است. مهم نیست نمای ساختمان شما از چه مصالحی تشکیل‌شده باشد. نمای ساختمان شما از هر مصالحی ساخته‌شده باشد می‌توانید با واترپروف نما آن را آب‌بندی نمایید. واترپروف یا محافظ نما روی تمامی سطوح و مصالح به‌کاررفته برای نما مانند بتنی، گرانیت، آجری، سنگ‌های مصنوعی و … قابل‌اجرا می‌باشد. ویژگی مهم واترپروف نما این است که ضمن آب‌بندی نمای ساختمان، هیچ‌گونه براقیت یا پوششی روی نمای ساختمان ایجاد نمی‌کند. این ماده تا ۳ سانتی‌متر به درون سطح نفوذ کرده و تمامی درزهای سطحی را پر می‌نماید. واترپروف نما را می‌توان روی تمامی مصالح ساختمانی جدید و قدیم استفاده کرد و نمای ساختمان را در برابر نفوذ رطوبت و هوازدگی محافظت کرد. همچنین این ماده از شوره زدن، رشد کپک و قارچ و … بر روی نمای ساختمان جلوگیری می‌نماید.  

اجرای آب بندی انواع نماهای سیمانی توسط پوشش های جدید

به‌طور کلی برای آب‌بندی نماهای سیمانی و برای دیوارهای کناری آن از رزین اپوکسی که نما رو پوشش می‌دهد استفاده می‌کنند. باید خاطرنشان کرد که برای استفاده از رزین‌های اپوکسی و آب‌بندی نمای ساختمان مراحل زیرسازی باید به‌طور قابل قبولی انجام شود. منظور از زیرسازی تمیز کردن و شستشو دادن سطح موردنظر به‌طور کامل می‌باشد. همچنین لازم به ذکر است که در بعضی موارد حشرات به داخل ساختمان‌ها نفوذ می‌کنند و معمولاً از درز انقطاع ساختمان به وجود می‌آیند؛ بنابراین با رعایت موارد فوق می‌توان آب‌بندی مناسبی با رزین اپوکسی برای نماهای سیمانی داشت. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۶۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

عایق نمای سیمانی عایق نمای سیمانی، عایق کاری انواع نما

مزایای آب‌ بندی نمای ساختمان به شرح زیر هستند:

1.پیشگیری از خسارات سازه‌ای ناشی از رطوبت :

در مناطق مرطوب همچون شهرهای شمالی کشور که ساختمان‌ها به طور مداوم در معرض باران قرار دارند، رطوبت به راحتی از طریق درزهایی که به تدریج در سازه ایجاد شده به درون راه می‌یابد. این رطوبت علاوه بر تخریب تدریجی مصالح، می‌تواند باعث خوردگی فولاد، کاهش مقاومت اسکلت و خسارت‌های مهم در سازه شود. با آب‌بندی کردن نما می‌توان از این اتفاق و حوادث ناشی از آن جلوگیری کرد.

2.جلوگیری از اتلاف انرژی :

از دیگر مزایای آب بندی نمای ساختمان، عایق‌ کردن بنا و جلوگیری از هدررفت انرژی است. میزان اتلاف انرژی از طریق درزهای ساختمانی در کشور ما بسیار بالا است و با استفاده از روش‌های آب‌بندی می‌توان تا حد زیادی در مصرف انرژی و هزینه‌های مربوط به آن صرفه‌جویی کرد.

3.حفظ تمیزی و زیبایی ظاهر ساختمان :

تمیز نگهداشتن نمای ساختمان‌های به‌ویژه ساختمان‌های بلند از آلودگی، کاری سخت و پرهزینه است. معمولا این آلودگی‌ها در درز و شکاف‌های نما تجمع می‌کنند و تمیز کردن آن‌ها به راحتی ممکن نیست. بنابراین بهتر است از روش‌های آب‌بندی نما جهت تمیز نگهداشتن ظاهر ساختمان به مدت طولانی، استفاده کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.