ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

روش های آب بندی سازه‌ی استخر بتنی در سراسر کشور

روش های آب بندی سازه‌ی استخر بتنی در سراسر کشور : درباره اهمیت آب بندی استخر در انواع مختلف به ویژه استخرهای بتنی لازم است گفته شود که ضد آب کردن سازه استخر از نفوذ رطوبت به داخل سازه و افت سطح آب جلوگیری خواهد کرد. استخر مخزنی برای نگهداری آب و دیگر سیالات است پس باید به گونه‌ای ساخته شود که آب یا دیگر سیالات بدون نشت و یا افت سطح در آن قرار گیرند. نفوذ آب به داخل سازه علاوه بر این‌که باعث کاهش کارآمدی و دوام آن می‌گردد، میزان نیاز به تعمیر و نگهداری از استخر را به سبب سایش، لکه شدن، رشد کپک و دیگر میکروارگانیسم‌ها که در مکان‌های مرطوب رشدخواهد کرد و یخ‌زدگی افزایش خواهد داد که قطعا با صرف هزینه و زمان همراه است. اما در صورتی‌که آب بندی استخر انجام شود، نه تنها باعث افزایش دوام استخر و کاهش هزینه تعمیر و نگهداری می‌شود، بلکه موجب حفظ زیبایی سازه و بالا رفتن ارزش کلی ملک می‌گردد.  

روش های آب بندی سازه‌ی استخر بتنی در سراسر کشور

آب بندی سازه بتنی استخر را می‌توان به شیوه‌های مختلف در طی پروسه ساخت یا پس از اتمام آن انجام داد. همانطور که بیان شد، بتن ماده‌ای متخلل است. این ماده به خوبی آب را جذب می‌کند و همین جذب و نفوذ آب به داخل آن در مقادیر مناسب در طول فرآیند عمل آوری، مقاومت این ماده را افزایش داده و دوام آن را بیش‌تر می‌کند. اما همین ماده که یک جزء ضروری در ساخت بتن است اگر که بیش از حد به بتن اضافه شود (به آن نفوذ کند)، به دلیل خاصیت مویینگی ، مخرب بوده و با پایین آوردن کیفیت این ماده مهم، عملکرد آن را دچار مشکل می‌کند. به همین دلیل، استفاده از افزودنی‌های آب بند کننده همچون ژل میکروسیلیس و به کارگیری روش‌های آب بندی سازه بتنی ضروری خواهد بود. جهت‌ اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

عایق استخر نانو عایق استخر نانو, آب بندی انواع استخر

انواع روش های آب بندی بتن

در ادامه به معرفی برخی از انواع روش های آب بندی بتن می پردازیم:

1- آب بندی از سطح خارجی :

در این روش از ورق های آب بندی استفاده می شود که محدودیت هایی به همراه دارد و هزینه بالایی هم دارد.

2- آب بندی بتن با ذرات خود بتن :

در این روش که یک روش قدیمی محسوب می شود از ذرات کریستال برای آب بندی بتن استفاده می شده است. در این روش خود ذرات بتن مانع عبور آب می شوند.

3- آب بندی بتن با ورقه های آب بندی :

این ورقه ها از جنس مواد پلیمری ، قیر و پلی اتیلن تشکیل شده اند. ترکیب این مواد باعث مقاومت سطح بتنی در برابر تغییر دما شده است. نصب این ورقه ها کاری سخت و حساس محسوب می شود.

4- آب بندی بتن با پوسته های مایع :

پوسته های مایع موادی مانند آسفالت پلیمری هستند که با کمک یک قلمو روی سطوح بتنی می آیند. این کار باعث جلوگیری از نفوذ آب خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.