ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

اجرای پوشش های ضد خوردگی پلی اورتان دوجزئی اسکلت سازه

اجرای پوشش های ضد خوردگی پلی اورتان دوجزئی اسکلت سازه : پوشش ضد خوردگی دو جزئی بوده و به صورت %100 جامد است و در بروز مشکلات ناشی از رطوبت مانند حباب یا تاوزدگی کاربرد بالایی دارد.بیشترین استفاده از این پوشش در تجهیزات آب و فاضلاب، نیروگاه ها، محیط‌های دریایی، تجهیزات سردخانه ای و… می باشد. این محصول دو جزئی از ترکیب رزین اپوکسی و پلی آمین ضد اسید به دست می آید که پس از خشک شدن لایه سختی را بر سطوح فلزی تشکیل می دهد. این پوشش در اثر واکنش های شیمیایی خشک شده و به عنوان پوشش محافظ در سازه های فلزی، اسکله های دریایی، پل ها و مخازن صنعتی کاربرد بسیار گسترده دارد. در مواردی که مقاومت زیاد در برابر عوامل شیمیایی، مکانیکی، رطوبت، اسیدها و بازها باشد قابل استفاده می باشد. این پوشش با دارا بودن درصد رزین بالا کاملاً براق می باشد و جهت محافظت لایه های آستری و میانی در فضای بسته مورد استفاده قرار می گیرد.  

اجرای پوشش های ضد خوردگی پلی اورتان دوجزئی اسکلت سازه

این پلیمرها از واکنش بین ترکیبات هیدروکسیل و ترکیبات حاوی ایزوسیانات تشکیل می شوند. در سیستم های دو بسته، یک رزین پلی اتر یا پلی استر مخصوص با گروه های هیدروکسیل آزاد با یک عامل ایزوسیانات با وزن مولکولی بالا واکنش داده می شود. یک مشکل احتمالی در مورد این مواد حساسیت آنها به آب در هنگام ذخیره سازی و استفاده است. حمل و نقل و ذخیره سازی باید مطابق با توصیه های سازنده باشد. به دلیل خاصیت پخت ضعیف آنها در دماهای پایین، توصیه های سازنده باید در حین استفاده رعایت شود. رزین های پلی اورتان دارای مقاومت شیمیایی و حلالیت عالی هستند و در مقاومت اسیدی نسبت به اپوکسی های استاندارد برتری دارند. اپوکسی ها نسبت به پلی اورتان ها در برابر محیط های قلیایی مقاومت بیشتری دارند. روکش های پلی اورتان بسیار سخت هستند و براقیت فوق العاده خوبی دارند و براقیت را حفظ می کنند و زرد نمی شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110  تماس حاصل نمایید.

پوشش های ضد خوردگی پلی یورتان پوشش های ضد خوردگی پلی یورتان عایق کاری فلزات

با این حال برای چسبندگی بهینه پس از فرسودگی و نیاز به سطوح بسیار تمیز دارند. به دلیل خاصیت کیورینگ ایزوسیانات، هنگام اسپری کردن، خطر سلامتی بالقوه ای نیز وجود دارد که می توان با تجهیزات حفاظتی مناسب بر آن غلبه کرد. این نمونه پلیمرهای صنعتی به علت مقاومت بالایی که در هنگام برخورد با اسیدها، بازها و سایر مواد شیمیایی دیگر مانند انواع حلال‌ها دارند مانع از تخریب فلزات می‌شوند. این پوشش های حفاظتی صنعتی در کنار فسفات‌ها می‌تواند عملکرد فوق‌العاده‌تری در برابر خوردگی داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.