ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

مواد عایق بندی و آب‌ بندی نانو بی رنگ در نمای سازه ها

مواد عایق بندی و آب‌ بندی نانو بی رنگ در نمای سازه ها : مواد آب‌ بندی نانو ، به عنوان ماده‌ای همه‌کاره در صنعت ایزولاسیون شناخته می‌شود . این ماده که بر پایه رزین‌های آکریلیک (پایه سیمانی) با فناوری نانو تولید شده است ، پس از اجرا بر روی سطح ، در عمق سازه نفوذ کرده و بافتی نفوذ ناپذیر در مقابل آب و رطوبت ایجاد می‌کند و ضمن فراهم آوردن امکان تنفس سازه‌ای، براحتی فشارهای منفی و مثبت آب را تحمل می‌نماید. عایق های رطوبتی جدید جایگزین عایق های نسل قبل مانند ایزوگام و قیرگونی شده است. این عایق ها برای عایقکاری و رنگ آمیزی همزمان استخر ، آبنما ،شیروانی ، مخزن های نگهداری آب شرب ، حوض و آبنما بهترین انتخاب است. عایق نانو پلیمری نانو پایه آب بوده و در ابتدا به صورت مایعی غلیظ است.عایق بی رنگ پس از اجرا روی سطح تغییر شکل داده و به لاستیکی متراکم تبدیل می شود. 

 

مواد عایق بندی و آب‌ بندی نانو بی رنگ در نمای سازه ها

مهمترین نکته در زمان اجرا ، توجه به خشک بودن صد درصدی سطح است . عدم توجه به این نکته تبله کردن عایق پس از اجرا را به همراه خواهد داشت. این لاستیک مانع از عبور رطوبت شده و سطح را کاملا عایقکاری مینماید.خاصیت کشسان این محصول در برابر ترک های مویی و سطحی کاملا مقاوم بوده و پاره نمیشود. تنوع رنگی بالا،ضد اشعه UV، ضد سایش،خاصیت کشسان بالا،مقاومت بالا دربرابر اسید از دیگر مضایای عایق های رنگی نانویی می باشد. یکی از مهمترین مزایای این رنگ ضد آب عدم نیاز به اجراکار متخصص و حرفه ای است و به سادگی حتی توسط خود شخص نیز قابل اجرا بوده و هر شخصی میتواند این سطح مورد نظر خودرا عایق کاری رطوبتی و رنگ آمیزی نماید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

مزایا محصول نانو بی رنگ :

1-قابلیت ایجاد شست و شو نما.

2- مقاوم در برابر نفوذ رطوبت و اشعه های خورشیدی.

3- محافظت از تغییر رنگ مصالح به کار رفته در نما.

4-به علت ساختار نانو و نفوذ در منافذ مصالح ساختمانی دچار پوستگی و جداشدگی از سطح نما نمی شود.

عایق رطوبتی بی رنگ عایق رطوبتی بی رنگ, انواع پوشش رطوبتی نانو

عایق رطوبتی بی رنگ مواد رقیق ، شیری رنگ بوده و پس از اجرا و خشک شدن به حالت لاستیک بی رنگ  و کریستالی و نازک درآمده و روی سطح را پوشش میدهد . عایق رطوبتی بی رنگ مواد غلیظ نیز همانطور که از اسمش پیداست از غلظت بالایی برخوردار است و در مواردی که نیاز به بندکشی است از این مواد استفاده میشود.برای مثال برای آب بندی استخر های کاشی شده و یا پشت بام ها و سطوح سرامیک شده و یا حتی برای ایزولاسیون نمودن حمام و سرویس بهداشتی ، ابتدا پس از شست و شوی سطح و عاری کردن آن از هرگونه گرد و غبار و حصول اطمینان از خشک بودن سطح ،  باید مواد غلیظ کریستالی را بر روی بند ها کشیده و پس از خشک شدن مجدد ، مواد رقیق را با آب مخلوط کرده و دو مرتبه با فاصله زمانی حدودا 12 ساعت ، روی سطح پخش کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.