ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

فروش پوشش عایق رطوبتی محافظتی کولر آبی در گوهردشت

فروش پوشش عایق رطوبتی محافظتی کولر آبی در گوهردشت : عایق رطوبتی کولر آبی، نوعی پوشش و محافظ لایه‌ای است که در مدل‌های رولی و لایه ای تهیه و برای جذب رطوبت کولرهای آبی و جلوگیری از نفوذ این رطوبت در دیواره و سقف ساختمان استفاده می‌شود. عایق‌ رطوبتی کولر آبی از ترکیباتی مثل پلی استایرن تشکیل شده است، به همین دلیل در برار حرارت و رطوبت از مقاومت بالایی برخوردار است. در واقع عایق کولر آبی برای نگهداری بهتر از کولر و همچنین برای ترمیم سوراخ کف کولر آبی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.  

فروش پوشش عایق رطوبتی محافظتی کولر آبی در گوهردشت

در مناطق گرمسیری که آب و هوای خشک و گرم دارند، از اوخر فصل بهار نیاز به استفاده از وسایل سرمایشی مثل کولر آبی حس می‌شود، این به این معناست که تقریبا چهار ماه از سال استفاده مداوم از کولر آبی در منازل این مناطق برقرار است. ایجاد رطوبت کولر آبی باعث فرسودگی بافت ساختمان‌های این مناطق و بد شکل شدن نمای بیرونی ساختمان در قسمت جای گیری کولر است. استفاده از عایق رطوبتی کولر آبی به عنوان عایق کف کولر تا حد زیادی عوارض ناشی از رطوبت ایجاد شده از این نوع کولر را بر ساختمان کاهش می‌دهد. شاید به نظرتان عجیب باشد، اما باید بدانید که تابش زیاد آفتاب هم می تواند به زنگ زدگی و پوسیدگی کف کولر آبی سرعت ببخشد. به همین خاطر بهتر است سعی کنید برای کولر سایه بان ایجاد کنید تا آفتاب به صورت مستقیم و شدید به آن نتابد. این موضوع هم در خنک کردن کولر آبی موثر تر است و می تواند باعث شود سریعتر هوای خنک را دریافت کنید و هم در جلوگیری از زنگ زدگی کف کولر آبی موثر است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق بندی کف کولر عایق بندی کف کولر, عایق رطوبتی در کرج

روش استفاده از عایق رطوبتی کف کولر S500 :

  •  ابتدا کف کولر را شسته و تمیز نمایید.
  •  در صورت وجود زنگ زدگی در کف کولر، بهتر است با استفاده از یک فرچه سیمی نسبت به زنگ زدایی کف کولر اقدام نمایید.
  •  عایق رطوبتی S500 جهت آب بندی و محافظت از کف کولر شامل دو جزء مایع و پودر میباشد. در ابتدا نیمی از جزء مایع و نیمی از جزء پودر عایق رطوبتی کف کولر را با همدیگر مخلوط نمایید تا مخلوطی همگن به دست آید.
  •  مخلوط همگن حاصل شده را با استفاده از قلموی رنگرزی بر روی کف کولر اجرا نمایید. (ابزار مذکور در بسته بندی وجود دارد.)
  •  بهتر است قبل از اجرای عایق رطوبتی کف کولر، کمی محل اجرا مرطوب باشد.
  •  در فاصله زمانی حدود نیم ساعت پس از اجرای دست اول، باقی جزء A و B را مخلوط نمایید. سپس مخلوط آماده عایق رطوبتی را بر روی دست اول اجرا نمایید.
  •  بعد از ۲۴ ساعت از اجرای دست دوم عایق رطوبتی S500 میتوانید از کولر بهره برداری نمایید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.