ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

کاربرد عایق های حرارتی و برودتی در تاسیسات ساختمان ها

کاربرد عایق های حرارتی و برودتی در تاسیسات ساختمان ها : به طور کلی در تاسیسات حرارتی و برودتی ساختمان ها به منظور کم کردن اتلاف حرارت و کاهش مصرف انرژی، جلوگیری از نفوذ رطوبت و حتی انتقال صدا در سطوح ساختمان، لوله ها، مخازن و کانال ها، از انواع عایق ها استفاده می گردد. استفاده از عایق ها علاوه بر تاسیسات گرمایش و سرمایش ساختمان ها در صنایع مختلفی مانند صنایع پتروشیمی، نفت، شیمیایی، خودرو سازی، کشتی سازی، هواپیما سازی، نیروگاهی و داروسازی نیز کاربرد دارد.  

کاربرد عایق های حرارتی و برودتی در تاسیسات ساختمان ها

عایق برودتی و عایق حرارتی دسته عایق های صنعتی و ساختمانی هستند از جمله پشم سنگ و عایق الاستومری. عایق الاستومری عایق های سرد محسوب شده و از دمای -60 درجه تا +130 درجه را پوشش می دهند. عایق های پشم سنگ از جمله عایق های حرارتی هستند و از +50 درجه تا +900 درجه را پوشش می دهند. عایق پشم سنگ و عایق الاستومری برای جلوگیری از اتلاف انرژی و کاهش هزینه ها مورد استفاده قرار می گیرند. عایق پشم سنگ علاوه بر عایق حرارتی عایق صوتی نیز به شمار می آید. از عایق پشم سنگ در ساختمان برای پر کردن دیوار و جلوگیری از عبور صدا استفاده می گردد. 

به طور کلی می توان گفت عایق های حرارتی خوب و مناسب دارای ویژگی های زیر می باشند:

این گونه عایق ها از طول عمر بالایی برخوردار بوده، چگالی مناسبی داشته و در برابر اشعه یو وی خورشید مقاوم می باشند. عایق های حرارتی از هدر رفت انرژی جلوگیری به عمل می آورند، امکان نفوذ قارچ و عوامل میکروبی در داخل آن ها وجود ندارد و در برابر فشار و حرارت از مقاومت بالایی برخوردار هستند. از دیگر ویژگی های عایق های حرارتی مناسب می توان به خنثی بودن آن ها در برابر عوامل شیمیایی اشاره کرد. ساختار این گونه عایق ها باید به گونه ای باشد که در برابر حرارت و گرما چروک نشوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی برودتی عایق حرارتی برودتی, انواع پوشش برودتی حرارتی

در حال حاضر عایق کاری حرارتی و برودتی یکی از الزامات اولیه ساخت و ساز محسوب می شود عامل مهم ارزش گذاری ساختمان. فرقی نمی کند شما ساختمان در حال ساخت دارید یا اینکه در ساختمان آماده سکونت زندگی می کنید؛ به هر کیفیت برای ذخیره سازی گرمای خانه در زمستان و سرمای خانه در تابستان به عایق های حرارتی و برودتی نیاز مبرم دارید. به طور معمول عایق های حرارتی برای کف،سقف،دیوار،لوله های گرمایشی و سرمایشی،کانال های هوا و هر جایی از ساختمان که نیاز به عایق کاری داشته باشد،کاربرد دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.