ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

عایق های صوتی و حرارتی سقف شیروانی در سراسر کشور

عایق های صوتی و حرارتی سقف شیروانی در سراسر کشور : گاهی بر اثر نیروهای بیرونی و مکانیکی، ممکن است درز و سوراخ هایی در سقف ایجاد شود. چسب ماستیک با ساختاری مقاوم در برابر حرارت و سرما، می‌تواند این مشکلات را برطرف کند. این محصول با کمک تفنگ های مخصوص قابل استفاده است. این مایع برای عایق اتاق زیر شیروانی. می توان آن را بدون هیچ مشکلی بر روی تمام سطوح اعمال می شود. این مواد راه حل ضروری برای پیکربندی سقف پیچیده می شود. اما برای کار با این قبیل مواد لباس های حفاظتی لازم و نصب و راه اندازی خاص است. به همین دلیل است عایق فوم پلی اورتان اغلب شارژ حرفه ای شاغل. البته، هزینه های کار در زمان افزایش می یابد. اما آن را ایجاد یک لایه پلی اورتان جامد سرد یکپارچه نفوذ ناپذیر. علاوه بر این، این سطح نیاز به هیچ لایه سد بخار اضافی.  

عایق های صوتی و حرارتی سقف شیروانی در سراسر کشور

این نوع عایق، از عایق های صوتی و حرارتی است که مقاومت بالایی در برابر حرارت و آتش دارد و در صورتی که در معرض آن قرار گیرد، گاز سمی تولید نکرده و منجر به گسترش آتش نخواهد شد. از دیگر مزایای عایق پشم شیشه سبکی آن است که به دلیل وزن کم، بار اضافی بر سازه وارد نمی شود و روشی مناسب برای عایق بندی سقف شیروانی است. علاوه بر این مزایا، پشم شیشه نوعی عایق حرارتی سقف شیروانی است که در برابر سرما و گرما و انتقال صدا نیز بسیار مقاوم است. پشم سنگ با مقاومت در دمای 1200 درجه سانتی گراد، از نوعی سنگ آتش‌فشانی تهیه می شود که نقش مهمی در جلوگیری از حریق دارند. به همین دلیل عمده استفاده از پشم سنگ در عایق بندی صنایعی چون نفت و گاز، پالایشگاه ها و عایق کاری کانال ها و لوله ها است. اما بسیاری  از افراد برای آب بندی سقف شیروانی از این نوع عایق استفاده می کنند. نوع تخته ای آن به دلیل راحتی نصب بر روی سقف های شیروانی و عدم انعطاف پذیری و استقامت بیشتر نسبت به سایر انواع پشم سنگ، برای مدت زمان طولانی بدون تغییر و آسیب دیدن باقی می ماند و گزینه رایجی برای عایق بندی سقف شیروانی محسوب می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

بهترین عایق سقف بهترین عایق سقف, عایق حرارتی سقف شیروانی

فروش انواع عایق رطوبتی از بازار پر رونقی برخوردار است چرا که عایقکاری سقف های شیروانی امروزه بسیار زیاد صورت می گیرد و با استفاده از عایق رطوبتی می توان علاوه بر عایقکاری و آب بندی زیبایی ساختمان را نیز بیشتر کرد . این عایق ها از نظر قیمت بسیار به صرفه هستند و انتخاب تمام ساختمان ساز ها می باشند زیرا  با عایق های سنتی قایل قیاس نبوده و کیفیت بسیار بالاتری دارند و از نظر اقتصادی نیز مناسب می باشد و به راحتی با قلم و مشعل حرارتی قابل اجرا هستند و در برابر تابش نور خورشید یا بارش باران یا گرما و سرما و یخ زدگی و در مقابله با اشعه uv نغییر رنگ نخواهند داد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.